У Запорізькій міськраді готують новий розподіл повноважень після повернення Васюка

Запорізька міськрада готує новий розподіл повноважень між керівництвом після поновлення на посаді заступника міського голови Анатолія Васюка. Про це повідомляється в проєктах рішень міської ради.

Що змінюється в розподілі ролей та обов’язків

Документ затверджує оновлену «карту відповідальностей» секретаря міськради, профільних заступників і керуючого справами виконкому. Ключова зміна –  повернення Анатолія Васюка до команди заступників через рішення суду. За ним закріплюють один напрям архівної справи: питання роботи архівів, координацію та спрямування архівного управління міськради, погодження кадрових і фінансових рішень у межах підпорядкованого органу.

Яка зона відповідальностей в інших замів

Секретар міськради Регіна Харченко, як і раніше, виконує повноваження міського голови до обрання нового мера, координує роботу заступників, забезпечує відкритість роботи ради та відповідає за взаємодію з депутатським корпусом і міжнародними партнерами.

Перший заступник Андрій Бугар у разі відсутності секретаря скликає виконком і підписує його рішення, опікується безпековими питаннями, цивільним захистом, взаємодією з правоохоронними органами та реалізацією ІТ-проєктів і цифрової стратегії.

Сергій Білов продовжує утримувати блоки освіти, спорту, молоді, культури, туризму та соцзахисту; координує відповідні департаменти й міські установи, зокрема «Муніципальну телевізійну мережу», міську друкарню та УКБ.

Віктор Гординський відповідає за житлово-комунальний сектор: експлуатацію та ремонт житлового фонду, ОСББ, теплові й водомережі, зовнішнє освітлення дворів, а також роботу КП «Водоканал», «МТМ», «Запоріжремсервіс» тощо.

Артем П’ятницький курує адмінпослуги, дозвільну систему, держреєстрації та екологічний напрям (міські програми, перелік природоохоронних заходів, «Зеленбуд» і КП «Титан»).

Елла Слепян  фінанси, бюджетний процес, економічний розвиток, інвестиції, благоустрій, дороги, міське освітлення, транспортну інфраструктуру (ЕЛУАШ, «Паркування», «Запоріжміськсвітло», аеропорт) та міську систему охорони здоров’я.

Роман Таран опікується комунальною власністю, орендою й приватизацією майна, рекламою, транспортом, містобудуванням та землеустроєм; координує «Запоріжелектротранс», інвестагентство, ритуальну службу,  «Градпроект» і профільні департаменти.

За ким закріплюється право підпису банківських документів та кошторисів

Проєктом також визначено право підпису банківських документів: у секретаря Харченко, першого заступника Бугара та керуючого справами Голтвенка; для окремих випадків –  керівника апарату виконкому Федора Цапія. Слепян надають право затверджувати кошториси й плани асигнувань для виконавчих органів і районних адміністрацій, а кожному із заступників –  кошториси «своїх» головних розпорядників у межах закріплених сфер. Передбачена й взаємозамінність між заступниками на випадок відряджень чи лікарняних.

Джерело: 061.ua

Share this post

нет
scroll to top