Міський контакт-центр «15-80» у 2024 році прийняв понад 126 тисяч звернень.
Оператори міського контакт-центру «15-80» продовжують працювати у цілодобовому режимі. За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», протягом року до контакт-центру надійшло 126 758 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
• Інженерних мереж – 31554;
• Служби обслуговування електромереж – 26109;
• Магістральних водоводів зовнішніх мереж – 21665;
• Благоустрою прибудинкової території – 10033;
• Надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 9889.
Було отримано 1 841 подяку на адресу контакт-центру та надавачів послуг.
Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:
— через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot
— через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua
— за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)
— за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).