У запорізькому міському контакт-центрі «15-80» підбили підсумки 2024 року

Міський контакт-центр «15-80» у 2024 році прийняв понад 126 тисяч звернень.

Оператори міського контакт-центру «15-80» продовжують працювати у цілодобовому режимі. За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», протягом року до контакт-центру надійшло 126 758  звернень громадян  зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:

• Інженерних мереж – 31554;

• Служби обслуговування електромереж – 26109;

• Магістральних водоводів зовнішніх мереж – 21665;

• Благоустрою прибудинкової території – 10033;

• Надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 9889.

Було отримано 1 841 подяку на адресу контакт-центру та надавачів послуг. 

Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:

— через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot

— через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua

— за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)

— за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top