Українці обирають обличчя Хортиці

Продовжується онлайн голосування за новий бренд острова Хортиця

Що ми знаємо про острів Хортиця? Щось чули — його ж в Україні знають усі. Хтось не був, але чув про козаків та пороги. Хтось тут був й знає про особливу силу, яку складно описати словами. Але ії можна відчути, побачити, вдихнути, торкнутися. Бо справжній острів Хортиця відкривається тим, хто готовий відкритися йому. Та як провести людину островом української сили, показати всю глибину, не сказавши ні слоа? Новий бренд острова Хортиця — це графічна подорож, що розвивається разом із знанням людини…

Острів Хортиця  —  особливе місце для українців. Тому його обличчя теж обирати нам. Нагадаємо, що у Києві, у ЦУМі, відбулася презентація бренда острова Хортиця. Айдентику легендарного місця розробила команда агенції Bickerstaff.764.

Хортиця

Хортиця ніколи не мала власного бренда та останнім часом відверто перебувала в занепаді. І тільки зараз, у 2021 році, стартувало велике відродження острова.

Хортиця стає сучасним простором для культури, туризму, духовності, відпочинку, саморозвитку, комфортним та безбар’єрним для кожного.

Відродження Хортиці – ініціатива Президента України Володимира Зеленського. Цей проєкт реалізовується під його особистим контролем. Саме завдяки увазі та наполегливості глави держави вдалося розпочати оновлення знакових об’єктів на острові.

Партнером національного проєкту відродження Хортиці виступає Група Метінвест. Метінвест залучився до проєкту на самому початку та забезпечує супровід ініціатив від зародження ідеї до розробки концепції перетворень, згідно з якою наразі триває будівництво.

Перед розробниками бренда Хортиці було поставлене завдання, зберігаючи автентичність та різноманіття острова, створити нову сучасну візуальну мову. Тобто розробити унікальний код Хортиці, що буде зчитуватись легко та зрозуміло. Вирішили підкреслити таємничість і багатогранність, зацікавити і запросити людей за допомогою графічних прийомів познайомитися з місцем української сили і зрозуміти самостійно: яка Хортиця для них. Головною ідеєю нового брендинга також стало бажання розказати про острів Хортиця не лише як про ядро українського козацтва, але й дати людям відчуття занурення у глибину острова і його історії, пройти шлях знайомства, іноді навіть до того, як ступити на землю Хортиці вперше.

Ініціатором розробки концепції збереження, підживлення унікального ДНК острову став Метінвест.

Хортиця

Було презентовано увесь комплекс брендинга острова Хортиця. Головних символів айдентиці розроблено декілька — це варіації букви “Х”, кожна з яких натхненна певним важливим, хоча іноді і не таким очевидним символом місця.

Що таке “Х”? По-перше, це головна літера острова Хортиця, а по-друге – ікс, символ загадковості і містичності, якими буквально дихає це місце.

Аби визначити головний логотип Хортиці оголошено відкрите онлайн голосування, участь в якому може взяти будь-хто за цим посиланням: https://readymag.com/bickerstaff.ooo/2919291/.

На цій сторнці кожен може висловити свою думку й обрати той варіант, до якого лежить душа. Кожен знак,що тут представлений — це графічне переосмислення важливих символів місця нашої сили, острова Хортиці. У кожному з 6 знаків сховано одну з десятків особливих історій, важливих для всіх по-різному. То ж який він, ваш острів Хортиця?

Хортиця

Як писала «Индустриалка», У Запоріжжі презентували брендинг оновленої Хортиці — фото, відео.

Читайте також: На Хортиці музей запорозького козацтва оновить внутрішню експозицію.

Сообщение Українці обирають обличчя Хортиці появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.

Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/ukrayintsi-obirayut-oblichchya-hortitsi

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top