Українці скаржаться на роботу «Київстара»: що відбувається

Скарги на роботу мобільного оператора почалися ще зранку. Користувачі пишуть у соцмережах, що українцям, при спробі зателефонувати, повідомляють, що недостатньо коштів на рахунку, хочу гроші там були. Поповнити баланс мобільного рахунку можна лише з певних банків, а не з усіх.

Крім того, недоступні функції перевірки рахунку за номерами *110# та *111#. Не працює мобільний додаток, неможливо зв’язатися з оператором. Зазначають, що не відкривається навіть сайт “Київстару”.

У компанії Kyivstar повідомляють, що про збій знають, та вже працюють над вирішенням проблем. Інформацію вже передали до технічного відділу. Перед користувачами вибачаються за незручності.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5

Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp

Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp

Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/

Источник: https://tv5.zp.ua/news/ukrainci-skarzhatsja-na-robotu-kiivstara-shho-vidbuvaietsja/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ukrainci-skarzhatsja-na-robotu-kiivstara-shho-vidbuvaietsja

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top