«Укрзалізниця» вводить новий сервіс повернення квитків

«Укрзалізниця» інновує процес відшкодування вартості квитків, запроваджуючи цифровий сервіс для електронних заяв. Тепер пасажирам не потрібно витрачати час на паперові формальності – достатньо виконати заяву в онлайн-форматі.

Згідно з інформацією від відділу комунікацій перевізника, новий сервіс стане в нагоді у випадках, коли стандартне онлайн-повернення неможливе або час для його реалізації вже минув.

Процедура включає наступні кроки: Відвідати офіційний сайт «Укрзалізниці» та перейти до розділу «Претензійне повернення квитків».Уважно заповнити електронну форму заяви, слідуючи інструкціям на платформі.Використати «Дія.Підпис» для верифікації заяви.Очікувати на рішення за результатами розгляду.

Цей сервіс дозволяє подавати заяви з будь-якого куточка світу, вимагаючи лише наявності цифрового підпису «Дія» та стабільного інтернету.

«Укрзалізниця» також підкреслює, що електронне претензійне повернення доступне тільки за умови, що квиток містить відмітку про невикористання з обґрунтованих причин, включаючи:

Невикористання квитка через хворобу або нещасний випадок, якщо заява подана після відправлення поїзда більше ніж на годину.Часткове використання квитка без проїзду на всю вказану відстань.Повернення квитків, оплачених банківською карткою, з обов’язковим формуванням акта про повернення.Повернення квитків, придбаних в Україні, але зданих за кордоном.Повернення повного або часткового групового замовлення.Відшкодування за скасовану поїздку з вини залізниці.Компенсація різниці у вартості при пересадці у вагон нижчої категорії.

Додатково повідомляється, що можливість повернення паперових квитків, куплених у касі, буде реалізована у майбутньому. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/ukrzaliznitsya-vvodit-novij-servis-povernennya-kvitkiv/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top