Укрзалізниця запустила новий канал комунікації з пасажирами через Facebook-месенджер

Відтепер звертатися з питаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру компанії (тел. 0800-50-3111) та через повідомлення у Facebook.

«Укрзалізниця удосконалює контактний центр. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами у Facebook-меседжер» — сказано в дописі у соцмережі.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут:’https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram:’https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram:’https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook:’https://www.facebook.com/channeltv5/

Источник: https://tv5.zp.ua/news/ukrzaliznitsya-zapustila-novij-kanal-komunikatsiyi-z-pasazhirami-cherez-facebook-mesendzher/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top