Відтепер, для прийняття документів громадян активно використовується додаток Вайбер та Скринька, що розташована при вході в заклад. Усі відповіді жителі отримують через соцмережі, за телефоном гарячої лінії або в особистому кабінеті сайту управління.
Не зупинилася робота й з реалізації міських соціальних програм та надання матеріальної допомоги потребуючим. Щодо житлових субсидій — вони автоматично подовжені на період карантину й на місяць після його зняття.
Для контролю за кількістю дистанційних звернень впроваджено програмний комплекс «Автоматизована обробка звернень громадян», що відслідковує якість та дотримання термінів надання відповідей.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/kavuny-v-melitopoli-2020/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kavuny-v-melitopoli-2020
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook