Це випливає з проекту фінансового плану УЗ на 2020 рік, поданого в Американській торговельній палаті. Індексація пройде в чотири етапи: з 1 березня на 2,5%, а потім в червні, вересні та грудні відповідно на 2%. Внаслідок цього та інших заходів УЗ планує збільшити дохід від вантажоперевезень у 2020 році на 14,1% — до 82,9 млрд грн в порівнянні з очікуваним в 2019 році.
Крім того, у фінплані закладені і інші збільшують дохід держкомпанії ініціативи. Наприклад, індексація інфраструктурної складової тарифу і нова публічна оферта на договір вантажоперевезень. УЗ бореться за автоматичну індексацію тарифів, але в листопаді Госрегуляторслужба і Мінекономіки відмовили в цьому. Глава УЗ Євген Кравцов пообіцяв продовження «захоплюючих тарифних баталій».
Відповідно до фінплану УЗ, обсяг вантажоперевезень у 2020 році збільшиться на 5,5% в порівнянні з очікуваним в 2019 році — до 192,6 млн ткм, в тому числі:
внутрішнє повідомлення — на 9,3% до 68,4 млн ткм;
експортний вантажопотік — на 3,7% до 83,0 млн ткм;
транзитні перевезення — на 8,8% до 16,9 млн ткм.
В цілому, на думку GMK Center, план збільшення обсягу вантажоперевезень у 2020 році виглядає занадто оптимістичним на фоні того, що очікуваний показник в 2019 році (182,6 млн ткм) менше рівня 2018 го на 2%.
Тенденції літа-осені 2019 року — обмеження на перевезення вантажів у напрямку портів, низька оборотність вагонів і відсутність передумов для значного поліпшення ситуації — змушують засумніватися в досяжності таких планів УЗ.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/uz-hoche-zbilshiti-vagonnu-skladovu-gruzotarifov-na-8-5/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook