Після відновлення роботи застосунку та онлайн-сервісу Укрзалізниці багато хто не може знайти придбані квитки.
В Укрзалізниці пояснили, як діяти і що з цим робити.
Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)?
Рекомендується перевірити електронну пошту — там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, якщо пошта була додана до профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» – квитки могли надійти туди.
⠀
Не знайшли квиток? Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату.
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?
Заповніть заявку на повернення можна за посиланням. Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.
⠀
Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов: Заповніть заявку на повернення .
Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів.
Що робити, якщо купували квиток ПІСЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?
- Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:
- ⠀
- Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
- Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
- Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.
З усіх інших питань пасажирів просять звертатись на нашу резервну електронну пошту: service@uz.com.ua
The post В Укрзалізниці пояснили, як повернути квиток, який було куплено онлайн до збою first appeared on Портал Акцент.