Важные новости

В Укрзалізниці пояснили, як повернути квиток, який було куплено онлайн до збою

Після відновлення роботи застосунку та онлайн-сервісу Укрзалізниці багато хто не може знайти придбані квитки.

В Укрзалізниці пояснили, як діяти і що з цим робити.

Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)?

Рекомендується перевірити електронну пошту — там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, якщо пошта була додана до профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» – квитки могли надійти туди.

Не знайшли квиток? Приходьте на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення. Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату.

Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?

Заповніть заявку на повернення можна за посиланням. Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.

Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов: Заповніть заявку на повернення .

Час повернення залежить від вашого банку й може тривати до 30 банківських днів.

Що робити, якщо купували квиток ПІСЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?

  • Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:
  • Почекайте 5–10 хвилин і перевірте пошту.
  • Якщо квитка все ще немає, опишіть проблему через застосунок у розділі “Зворотний зв’язок”.
  • Вам або надішлють квиток, або повернуть гроші.

З усіх інших питань пасажирів просять звертатись на нашу резервну електронну пошту: service@uz.com.ua

The post В Укрзалізниці пояснили, як повернути квиток, який було куплено онлайн до збою first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет