В «Укрзалізниці» розповіли, чому стало важче купити квитки на потяг

Пасажири «Укрзалізниці» виявляють незадоволення через те, що стало значно складніше купити квитки на популярні маршрути. Причиною цього представники компанії називають високий попит у піковий сезон.

Про це пресслужба «Укрзалізниці» повідомила в коментарі Економічній правді.

«Зараз «Укрзалізниця», як і щороку, проходить піковий сезон літніх пасажирських перевезень. Рекордне навантаження, щоправда, має і зворотний бік: онлайн-сервіси «Укрзалізниці» «підвисають» у пікові години, адже увімкнено додаткові безпекові алгоритми», — йдеться в повідомленні.

У компанії додали, що особливо великий попит спостерігається вранці, коли відкривають продаж квитків. Наприклад, о 8 годині ранку «Укрзалізниця» реєструє понад 600 запитів на секунду щодо пошуку квитків та до 10 тисяч активних сесій. Протягом останнього тижня продаж квитків через застосунок та новий сайт зросли на 48%.

«Такий попит ускладнює придбання квитків, тому ми, щоб стабілізувати наші внутрішні системи, змінили правила виходу в продаж квитків на міжнародні рейси — це дало нам можливість розвести навантаження на систему та спростити доступ до квитків», — зазначила в компанії».

Раніше журналісти Акценту розповідали, про розширення «Укрзалізницею» можливостей бронювання квитків для військових.

Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top