В «Запоріжелектротрансі» розказали подробиці придбання нових тролейбусів та електробусів

Запорізьке комунальне підприємство Запоріжелектротранс оголосило тендер на придбання нових тролейбусів з автономним ходом коштом ЄІБ за 4,03 млн євро та закупівлю електробусів с зарядними станціями на 9,84 млн євро. Про це повідомляється в європейській системі закупівель Tenders Electronic Daily (TED), передає 061. В технічному завданні зазначається, що комунальники шукають підрядника, що зміг би поставити великі низькополі тролейбуси в 12,7 метра з технологією In Motion Charging (IMC), оснащені акумулятором для автономної роботи. Очікується, що тролейбус IMC забезпечить місткість не менше 100 пасажирів, включаючи 30 ( plusmn; 10%) місць для сидіння. У пасажирському салоні передбачається: 1 місце для пасажира в інвалідному кріслі; 1 місце для коляски; 4 місця для маломобільних пасажирів не на візку. Обсяг фінансування по цій закупівлі складає euro; 4,03 млн без ПДВ та митних зборів, з яких euro; 3,03 млн ndash; це грантові кошти від Інвестиційної платформи сусідства ЄС (NIP) Електричні автобуси і зарядні станції до них планують закупити вже за кредитні кошти ЄІБ. Обсяг фінансування тут 9,84 млн євро. Електробуси мають працювати на 100% електричної системи на основі акумулятора, включаючи інфраструктуру зарядки акумулятора. Габаритні розміри: довжина, 12,5 м ( plusmn;0,5); ширина: 2,50 м (+0,1); висота: максимум 3,5 м. Очікується, що електробуси забезпечать місткість щонайменше 105 пасажирів, включаючи 30 ( plusmn; 10%) місць. Салон повинен бути забезпечений: 1 місцем для пасажира в інвалідному візку; 1 місце для дитячої коляски; місцем для маломобільних пасажирів, які не пересуваються на візку, а також місце для собаки-поводиря. Ми розпитали у директора з фінансово-економічних питань КП Запоріжелектротранс Володимира Сухачева, скільки транспорту планують закупати, коли він може бути поставлений і чи бачать в Запоріжелектротрансі ризики у зв rsquo;язку з можливим дефіцитом в енергосистемі України через обстріли РФ. Про кількість я вам точно не скажу, тому що сам тендер в нас проходить по європейському законодавству на найбільшу вигідну пропозицію. Попередньо ми для себе планували кількість десь близько 50 електробусів і 16-17 тролейбусів. Щодо визначення цієї найбільш вигідної пропозиції , то у нас в Україні зазвичай основний критерій ndash; це ціна, а тут роль грає не тільки ціна, а ще й сервісні послуги, обслуговування, гарантійні зобов rsquo;язання. Там багато аспектів. До прикладу, є компанії які виготовляють тролейбуси і електробуси і ось одна з них нам пропонує поставити 20 електробусів та надає три роки сервісного обслуговування та гарантії, а інша може надати 19 електробусів, але чотири роки сервісного обслуговування та гарантії. Збільшення строку гарантії ndash; це збільшення строку роботи техніки. І тут ми можемо обирати для себе, що нам вигідніше , — розказує Володимир Сухачев. Він наголошує на тому, що мова йде про кредитні кошти Європейського інвестиційного банку проте не хоче озвучити відсоток під який КП бере транспорт, зазначаючи, що тут діють лише їх договірні відносини з банком. Щодо того, чому ставку було зроблено саме на електротранспорт, незважаючи на те, що в минулому році був період, коли через дефіцит електроенергії саме цей вид транспорту взагалі не працював, то в Запоріжелектротрансі кажуть, що вони обирали цей вид транспорту на перспективу, аби задовільнити потреби міста в сучасному електротранспорті. Я думаю, що ми всі хочемо жити в екологічно чистому місті і нам для цього потрібен екологічно чистий транспорт. Ми будемо сподіватися, що більше не повториться історія з відсутністю електрики, що обумовлена військовими діями. Ми дуже довго працювали над проєктом по розвитку електротранспорту і весь упор був на те, щоб зробити екологічне місто. І завдяки тому, що це саме екологічний проєкт нам надали найбільший в Україні грант ndash; нам подарували майже 3 мільйона євро (грант Інвестиційної платформи сусідства ЄС) , — сказав Володимир Сухачов. Щодо того, коли запоріжці зможуть побачити новий транспорт на вулицях міста, то Сухачов зазначає, що все буде залежити від того, як швидко відбудеться тендер (заявки приймають до кінця вересня). В позитивній перспективі, можливо, навіть частина тролейбусів буде поставлена до кінця цього року, а ось нові електробуси вже будуть у Запоріжжі в 2024 році. Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Запоріжжі погодили реструктуризацію кредитного боргу в 45 мільйонів гривень для КП Запоріжелектротранс . Підписуйтесь на наш канал в Telegram, щоб не пропустити важливі новини міста та області.
Джерело: 061.ua Источник: https://www.061.ua/news/3639842/v-zaporizelektrotransi-rozkazali-podrobici-pridbanna-novih-trolejbusiv-ta-elektrobusiv

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top