В Запорожье из-за буллинга школьник избил своего обидчика и чуть не угодил в тюрьму 

В Запорожье подрались школьники: в ситуации разбирался адвокат-медиатор

В Запорожье жертва булинга чуть не попала в тюрьму.  О том, как удалось решить ситуацию, рассказали  участники брифинга, который  состоялся в пресс-центре «Журналист» ЗОО НСЖУ ко Всемирному дню бесплатной правовой помощи.

-Я брала участь у медиаційній процедурі, яка стосувалася неповнолітнього. Він підозрювався у нанесені тілесних ушкоджень своєму однолітку. Назвемо хлопця Іваном. Він навчався у школі і протягом певного часу потерпав від цькування однолітків, оскільки про нього розповсюдили якісь плітки.  Діти в такому віці дуже чутливі до свого оточення. І,  звісно,  хлопець дуже цим переймався. Як йому здалося, він  встановив джерело пліток і вирішив з`ясувати  стосунки зі своїм кривдником. Все це переросло у бійку і потерпілий отримав тілесні ушкодження, — рассказал адвокат-медиатор Регионального центра по оказанию бесплатной вторичной правовой помощи Ирина Белик.

Школьник впервые совершил уголовное преступление и признал свою вину. Как рассказала  Ирина Белик, благодаря согласию  пострадавшего и его родителей, в этом деле  применили процедуру восстановительного правосудия. Во время медиации жертва и виновник преступления встретились  лицом к лицу в присутствии специального посредника (медиатора), который помог  сторонам достичь примирения и найти выход  из ситуации.

-Люди вважають, що в процесі медиації кривдник просто вибачиться перед потерпілим і все. Але цього не достатньо.  Потерпілий розповідає свою історію, що він при цьому відчував, що відчуває зараз. Кривдник слухає цю історію. Це дає йому можливість усвідомити почуття потерпілого і зрозуміти,  які наслідки для нього  мало це правопорушення. Тоді у кривдника з`являється шанс зрозуміти, яку шкоду він завдав та щиро покаятися. Ця процедура дає їм змогу налагодити діалог, — рассказывает Ирина Белик. — Така процедура відбулася у цій справі. Іван вибачився перед потерпілим. Він відшкодував завдану шкоду. Медіаційна угода була спрямована до суду і суд звільнив Івана від кримінальної відповідальності. Це дало йому можливість далі навчатися та жити нормальним життям, а не відбувати покарання.

-Аби взяти участь у процедурі відновного  правосуддя, треба звернутися до прокурора або до Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Участь у правосудді можлива лише  за згодою двох сторін:  потерпілого та обвинувачуваного, — рассказал  директор Регионального центра по оказанию бесплатной вторичной правовой помощи в Донецкой и Запорожской областях Павел Наливайко. — Злочин має бути вчинений неповнолітнім вперше і він не може кваліфікуватися вище ніж легке,  або середньої тяжкості тілесне ушкодження. Порядок неповнолітнім та  сторонам процесу роз’яснює прокурор, який веде справу. Вони пропонують цю угоду, а  ми призначаємо медиатора та додаткові заходи, які має пройти неповнолітній. Наприклад, курс занять з психологом, або відшкодувати завдану шкоду з грошей, які звинувачуваний заробить самостійно, а не візьме у батьків.  У 2021 році у  25 справах сторони  дали згоду на медиацію. Дійшли до процесу 10 осіб, завершили — 7. Тобто за цей рік  завдяки процедурі відновного правосуддя сім неповнолітніх звільнені від кримінальної відповідальності.  Це не просто звільнення, — це усвідомлення своїх протиправних дій, виправлення, примирення між сторонами конфлікту.  Це дає можливість людині отримати другий шанс та досягати своїх мрій.

Напомним, ранее «Индустриалка» писала о том, что в Запорожье арестовали зачинщицу избиения трех школьниц 

Читайте также: В городе Запорожской области домушников задержали по горячим следам — фото

Сообщение В Запорожье из-за буллинга школьник избил своего обидчика и чуть не угодил в тюрьму  появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.

Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/v-zaporozhe-iz-za-bulinga-shkolnik-izbil-svoego-obidchika-i-chut-ne-ugodil-za-eto-v-tyurmu

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top