Центр обслуговування споживачів (ЦОС) по вул. Поштова 73 знову відкрив свої двері після капітального ремонту. Першим відвідувачем оновленого ЦОСу став керівник ПАТ «Запоріжжяобленерго» Андрій Стасевський, який особисто оцінив результати проведених робіт.
«Наші клієнти, що звертаються до Центрів обслуговування, так само як і наш персонал, заслуговують на гідні умови. Після реконструкції було розширено зали для прийому як побутових, так і юридичних споживачів. Приміщення від підлоги до стелі повністю відремонтовані. Найголовніше, створено окрему комфортну зону очікування для відвідувачів», — зазначив Андрій Стасевський.
Очільник компанії також обговорив із керівництвом департаменту з обслуговування споживачів подальші плани розвитку клієнтських сервісів.
«Звісно, є ще над чим працювати. Наразі працюємо над впровадженням в усіх наших центрах обслуговування електронної черги із можливістю попереднього запису. Ми цінуємо наших клієнтів та їхній час і прагнемо до максимально ефективного і швидкого обслуговування. Розвиток клієнтських сервісів, попри всі труднощі воєнного часу, є і надалі буде одним з пріоритетних напрямків у нашій роботі», — пояснив Андрій Стасевський.
Нагадаємо, що Центри обслуговування споживачів ПАТ «Запоріжжяобленерго» у м. Запоріжжя працюють за адресами:
- вул. Поштова, 73
- вул. Володимира Грищенка, 25
- вул. Кияшка, 7 (тільки побутові споживачі).