Відмовили у субсидії: що робити та куди звертатися запоріжцям

У деяких випадках запоріжцям можуть відмовити у призначенні субсидії на комунальні послуги. Після виправлення або доповнення даних заяву можна подати повторно.

Про це повідомляє Міністерство соціальної політики.

У разі відмови у субсидії є 14 днів, щоб доповнити або виправити дані з офіційних джерел інформації, якщо знайшли помилку у власних документах. Після перевірки оновлених документів Пенсійний фонд може призначити субсидію. Про нове рішення повідомлять додатково.

Куди звернутись для оформлення субсидії?

Наразі діє спрощений механізм звернення за субсидією. Можна подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації, яка наявна з офіційних реєстрах.

Подати звернення для призначення субсидії можна:

  • поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України;
  • через портал електронних послуг (обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу») або мобільний додаток ПФУ;
  • через портал «Дія»;
  • у центрах надання адміністративних послуг;
  • через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.

Читайте також:

Share this post

нет
scroll to top