З 8 листопада «Контакт Центр 1580» розпочинає приймати звернення щодо проблем з опаленням.
Поскаржитися можна не лише за телефонами 15-80 (зі стаціонарних), (061) 787 15 80, (067) 656 15 80 та (050) 414 15 80 (з мобільних), а і більш зручними методами.
Без черг та очікування звернення можна передати за допомогою електронних сервісів – через сайт або телеграм-бот.
Як це зробити
Через персональний кабінет на сайті 1580
Один раз зареєструвалися і можна зручно передавати звернення. А також отримувати інформацію щодо проведення за вашою адресою ремонтних робіт та пов’язаних з цим відключеннями світла, води, опалення.
За допомогою Telegram-боту «Запоріжжя 1580»
Після реєстрації в особистому кабінеті на сайті можна під’єднати Телеграм-бот. І за допомогою нього передавати звернення та також отримувати інформацію про ремонтні роботи.
Переваги передачі звернень через електронні сервіси
— економія часу
— збереження нервів, якщо на лініях оператори зайняті
— можливість додавання фото та відео до звернення
— доступність 24/7
— зручність у «гарячі» періоди, зокрема, під час старту сезону опалення