Більшість учасників голосування, яке проходило на сайті https://readymag.com/ надали перевагу тому варіанту логотипу, де буквою Х переплітаються дві річки. Учасники анкетування впевнені, що ця візуальна конструкція, якнайкраще відповідає сутності острова Хортиця. Над створенням такої візуалізації працювала команда креативного агентства Bickerstaff.764. Автори одразу розробили декілька варіантів головного символу. І на їх думку, кожен знак – це графічне переосмислення важливих символів Хортиці. До «фінішу» дійшли 6 варіантів. У кожному з них відобразили одну з десятків особливих історій, важливих для всіх по-різному, наголошують розробники.
Після проведення прозорого голосування та визначення головного символу, новий брендинг стане запроваджуватися всім островом Хортиця: нове лого буде на вказівниках, офіційних сторінках в медіа, на друкованих матеріалах, всюди, де в сучасному світі застосовують айдентику.
До речі, своє призначення отримають всі логотипи, що були запропоновані під час голосування. Вони будуть супроводжуватися у певних випадках чи ініціативах, а головним буде лише один.
– Цей брендинг розкриває Хортицю, як багатогранну конструкцію, як багатогранний кристал з різними проявами: природними, історичними, археологічними, містичними тощо. Те, що ми бачимо – це розкриття усіх цих численних граней. Хортиця – це головний острів країни. Це не просто логотип. Це буде айдентика, яка працюватиме з кожною подією, кожним об’єктом, кожною локацією, з кожним відвідувачем, – впевнений генеральний директор Національного заповідника Хортиця Максим Остапенко.
Автори брендингу розповіли, що створили не просто айдентику, а цілу дизайн-систему, яка має дуже широкі можливості застосування. Ключовий фактор – прийом розкриття символів, які ніби запрошують глядача, відвідувача пізнати таємниці острову. І чим більше дізнаєшся про сам острів, тим більше візуально відкривається логотип острову Хортиця та інша айдентика.
Офіційна презентація комплексу нової айдентики острова Хортиця відбулась три тижні тому у Києві. Перед розробниками бренду було поставлене надскладне завдання: зберігаючи автентичність та різноманіття острову, створити нову, сучасну візуальну мову. Так, щоб візуальний код Хортиці нарешті з’явився, та ще й зчитувався легко та зрозуміло.
Ініціатором створення нового бренду острова Хортиця виступів партнер національного проєкту відродження острова Хортиця – Група Метінвест.
Власне згідно з цією концепцією, що створена консалтинговою компанією BigCityLab, наразі відбуваються перетворення на Хортиці. І Група Метінвест впевнена, що оновлена Хортиця, яка зберігає багатовікову історію та культуру, потребує такий сучасний інструмент комунікації, як брендинг. На думку ідейного натхненника проєкту відродження острова Хортиця, директорки зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM Наталії Ємченко, таке місце сили, як Хортиця має бути зрозумілим та своїм для всіх.
– Хортиця – живий острів. Місце, де ти сильний. І цей живий острів сили попросив нас зробити йому красиву айдентику, зрозумілу мову. Для нас важливо, що ці символи пройшли через сприйняття багатьох людей, власне айдентика створювалась разом з людьми, максимально інклюзивно. Це були і представники запорізької громади, і жителі інших областей, і іноземці. Багато було молоді. Тому цей брендинг – дійсно живий. А ще він закликає до дій. Все це – розробка концепції розвитку острова Хортиця, створення нового брендингу – для Групи Метінвест важливий елемент спільного творення майбутнього в державно-приватному партнерстві відродженні Хортиці. Дякуємо Міністерству культури та інформаційної політики України за це круте партнерство. А офісу Президента України за те, що обрали острів Хортиця в пул головних туристичних проєктів України. Наразі ми разом створюємо Хортицю, як перший в Україні безбар’єрний простір. Далі ще багато цікавих та не менш масштабних проєктів саме на Хортиці. Ми всі будемо пишатися цим островом, – поділилася Наталя Ємченко.
Нагадаємо, що острів Хортиця ніколи не мав власного бренду та останнім часом відверто перебував в занепаді. І тільки зараз, у 2021 році, стартувало велике відродження острову. Хортиця стає сучасним простором для культури, туризму, духовності, відпочинку, саморозвитку. Комфортним та безбар’єрним для кожного. Це ініціатива Президента України Володимира Зеленського, проєкт реалізовується під його особистим контролем. Відродження Хортиці в пріоритетній зоні відповідальності заступника керівника Офісу Президента та координатора президентської програми «Велике будівництво» Кирила Тимошенко. Саме Кирило Тимошенко неодноразово заявляв, що мета програми за декілька років комплексно оновити 150 об’єктів культурної спадщини.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/viznacheno-golovnij-logotip-ostrova-horticja/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=viznacheno-golovnij-logotip-ostrova-horticja
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook