Все про професію SMM-спеціаліста: обов’язки, навчання, SMM-курси

Зараз багато брендів шукають есемемника у свою команду. Але хто взагалі цей спеціаліст, які обов’язки він виконує та як оволодіти SMM-професією з нуля? А чи варто взагалі ставати SMM-менеджером у 2024 році? Відповіді на ці питання знайдете у цій статті.

Що таке Social Media Marketing?

Social Media Marketing (SMM) — це інструмент для просування в соціальних мережах, який дозволяє збільшити впізнаваність бренду, взаємодіяти з аудиторією та досягати поставлених бізнес-цілей. Цей метод є ефективним, оскільки понад 4,95 мільярда людей користуються соціальними мережами (а це 61% населення всього світу).

SMM-менеджер — це той спеціаліст, який і займається просуванням брендів у соцмережах. Він розробляє стратегію ведення соціальних мереж та стежить за її реалізацією.

Що робить SMM-менеджер?

На сайтах пошуку роботи є чимало вакансій на посаду SMM-менеджера. Проте часто роботодавці не розуміють, які завдання повинен виконувати цей спеціаліст, тому вказують, що він має не лише вести соцмережі, а й відповідати за маркетингову стратегію, продавати товари, розробляти логотипи, відповідати в директ тощо. Хоча за це відповідають інші digital-експерти.

Тож зараз розвіємо цей міт і скажемо, які саме обов’язки виконує SMM-спеціаліст

Що входить в обов’язки SMM-спеціаліста?

  • Розробка довгострокових SMM-стратегій та контроль їх виконання
  • Аналіз статистики, конкурентів та ніші
  • Підготовка контент-планів
  • Знання алгоритмів різних соціальних мереж
  • Навички копірайтингу та дизайну
  • Налаштування реклами
  • Спілкування з іншими digital-експертами

Опанувати SMM не просто: потрібні сотні годин навчання та практики. У цій сфері все змінюється швидко, тому потрібно постійно вдосконалювати навички, розвиватися та бути в курсі нових тенденцій, трендів та інфоприводів.  

Чи перспективно ставати SMM-менеджером сьогодні?

Як казали раніше, у цій сфері є не лише SMM-менеджери, а й інші digital-експерти. Тому вам не доведеться робити все: створювати дизайн, знімати рілз, тіктоки, сторіз, відповідати на повідомлення у директі тощо.

Можна вибрати нішу, яка вам подобається найбільше, і розвивати свої навички у ній. Наприклад, якщо вам подобається створювати stories, можна стати stories-мейкером, а якщо дизайнити та створювати віжуал — SMM-дизайнером. 

Де можна навчитися SMM?

Існують спеціалізовані курси, які допоможуть поглибити знання й опанувати ніші в SMM. Одне з найбільших медіа про контент-маркетинг в Україні, Kukurudza, запустило свої освітні курси, де навчають різних digital-професій.

Kukurudza Osvita пропонує СММ курси з різних digital-професій: дизайн, створення stories, reels, контент-маркетинг, комплексний SMM, копірайт тощо. За 3 роки вони випустили більш ніж 5 тисяч студентів, серед яких є спеціалісти, які зараз успішно співпрацюють з відомими брендами.

Тож зараз найкращий час для опанування нової digital-професії та початку роботи у SMM. Ця сфера дуже широка, тому можна вибрати напрямок, який подобається найбільше, і розвиватися у ньому. Адже людина не може робити все однаково добре, і якась діяльність їй подобається більше. А це чудова можливість сфокусуватися на одній ніші та стати крутим експертом.

У SMM-сфері можна легко змінити спеціалізацію та виконувати цікаві завдання. А коли робота приносить не лише гроші, а й задоволення — це означає, що ви на правильному шляху!

 

Сообщение Все про професію SMM-спеціаліста: обов’язки, навчання, SMM-курси появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top