На підприємствах Метінвесту постійно працюють над підвищенням клієнтоорієнтованості
У Запоріжжі відбулася конференція Метінвесту, присвячена клієнтоорієнтованості. На ній зібралися фахівці групи Метінвест по технології, якості та збуту. Вони обговорили досягнення в області підвищення якості продукції, а також шляхи вирішення актуальних проблем.
Перед початком конференції всіх учасників привітав генеральний директор ПАТ «Запоріжсталь» Олександр Мироненко.
— На цій конференції ми очікуємо почути нові вимоги замовників в частині якості, в частині термінів виконання, в частині обсягів, які є побажання у клієнта. Як ми можемо стати для клієнта краще і як ми можемо залучити його на свій бік для того, щоб на будь-яких коливаннях клієнт від нас не йшов і був весь час з нами. І тут ми знаходили кращі потенціали і ставали якомога більш ефективними. Всім учасниками конференції я хочу побажати плідної роботи, нових пропозицій, нових рішень, які дозволять стати краще, — сказав Олександр Мироненко.
Директор департаменту операційного управління продажами і комерційного сервісу Групи Метінвест Юрій Утенков зазначив, що клієнтоорієнтованість для Метінвесту — один з ключових напрямків діяльності.
— Клієнтоорієнтованість для Метінвесту — це, в першу чергу, реалізація наших можливостей для найважливіших клієнтів і ключових ринків. Завдання Метінвесту — закріпити наші позиції. Що ми для цього робимо? Ми розуміємо максимально глибоко запити і вимоги клієнтів за якістю і разом, в кросфункціональних командах з виробничими активами, намагаємося зробити все максимально можливе для задоволення вимог клієнта, — поділився Юрій Утенков.
Директор з технології та якості операційної дирекції Метінвест холдингу Євген Попов розповів, що на всіх підприємствах Групи використовуються однакові підходи для роботи з клієнтами. І це дає хороший результат.
— Такі конференції, як сьогоднішня, важливі насамперед тим, що тут зустрічаються різні представники одного і того ж процесу. З одного боку це представники дирекції з продажу, які зустрічаються з клієнтами і чують їх побажання та претензії. А з іншого боку, це люди, які відповідають за технологію виробництва металопрокату, контроль якісних параметрів при відвантаженні. Дуже важливо, щоб ми працювали як одна команда, — зазначив Євген Попов. — На всіх підприємствах у нас реалізується система превентивного управління якістю. Ми намагаємося передбачити всілякі проблеми і заздалегідь їх запобігти.
Робиться це через різні інструменти — це і добре розроблена технологічна документація, і цифровизація, і діджіталізація. Але в кінцевому підсумку роблять роботу люди. І чим швидше ми їм донесемо правильні вимоги і пояснимо, навіщо потрібні певні температури, товщина, витримка за часом, тим краще і швидше ми отримаємо результат.
У нас існує система управління якістю, на всіх підприємствах діють однакові підходи до розгляду запитів клієнтів, ми працюємо як єдина команда, — поділився Євген Попов.
Менеджер з продажу слябів Групи Метінвест Вікторія Василенко розповіла, як вплинула пандемія коронавирусу на продаж і співробітництво з іноземними замовниками.
— Ми завжди працюємо над поліпшенням і трансформацією наших процесів. Основні питання — якість і робота з клієнтами. Це два фактори, з яких складається діяльність будь-якої компанії.
Сляби складають 100% експорту. У минулому році Група продала близько 2 млн тонн слябів на експорт. В основному, це були ринки Європи, Туреччини, Далекого сходу. У загальній кількості продукції частка слябів не менш 10%. Це досить вагомий продукт, вагомий обсяг, і для компанії це, звичайно ж, один з основних фокусів, — розповіла Вікторія Василенко. — Пандемія вплинула на всіх. І на виробників, і на постачальників. Якщо згадати 2020 рік, початок пандемії — заводи зупинялися, закривалися. Тільки зараз Європа починає потихеньку відновлюватися, починають запускатися заводи. Але до цих пір Європа та інші споживачі не вийшли на доковідний рівень. Метінвест успішно вийшов з цієї ситуації. Звичайно, не обійшлося без втрат, бо ніхто не був до цього готовий. Але ми, як компанія, доклали максимум зусиль для мінімізації втрат.
Для збереження позицій на ринках компанія Метінвест постійно працює над підвищенням якості продукції, зазначив директор зі збуту ПАТ «Запоріжсталь» Володимир Коломієць.
— Клієнтоорієнтованість — одна з основних цілей компанії Метінвест. Ринок динамічно змінюється, постійно виникають нові вимоги. Мета компанії — йти в ногу з часом і виробляти продукт високої якості з вимогами, які не тільки відповідають очікуванням клієнта, але й перевершують їх, — зазначив Володимир Коломієць. — На комбінаті «Запоріжсталь» більше 80% продукції виготовляється за тими параметрами, які потрібні клієнтові. Тобто, ми робимо не просто сталевий прокат, а прокат з певними технічними вимогами, хімічним складом, який потрібен для тієї технології, яку застосовує у себе клієнт.
Нагадаємо, «Запоріжсталь» в 2020 році освоїв випуск восьми нових видів продукції. В цьому році Групі Метінвест, до складу якої входить комбінат «Запоріжсталь», виповнюється 15 років.
Читайте також: У Запоріжжі відбувся урочистий фінал масштабного освітнього проєкту для вчителів-лідерів
Фото Олександра Прилепи
Сообщение Як на підприємствах Метінвесту залучають нових клієнтів появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/yak-na-pidpriyemstvah-metinvestu-zaluchayut-novih-kliyentiv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook