Сировину для виробництва та вже готову продукцію на “Запоріжсталі” перевозять залізницею. Загалом на підприємстві 240 кілометрів колій, якими безперервно курсують десятки тепловозів. Усі вони виготовлені ще в минулому сторіччі. Тож величезний локомотивний парк з 66 машин на комбінаті вирішили оновити.
Шляхом ремоторизації, тобто, заміни старого двигуна на новий, на комбінаті вирішили піти через неабияку економію. Бо ж нова машина коштує більше мільйона доларів. Натомість подібні роботи потребують у 3,5 рази менше — 8 мільйонів гривень. Вони включають у себе модернізацію гальмівної системи, повну заміну проводки, освітлення, коліс та кабіни машиніста. Проте основу вартості, звичайно ж, складає двигун.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/jak-na-zaporizkomu-pidpriiemstvi-provodjat-remotorizaciju-starih-teplovoziv/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=jak-na-zaporizkomu-pidpriiemstvi-provodjat-remotorizaciju-starih-teplovoziv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook