Як отримати прибутки, встановивши найнижчі ціни на ринку

Та першу половину 2019 ми вже гідно витримали. Істотних змін з початку року зазнала й надважлива для української стабільності  торговельна галузь. Це можна чітко бачити на прикладі багаторічного лідера вітчизняного ритейлу – компанії «АТБ-Маркет».

Протягом першого півріччя в Україні відкрили 35 нових дискаунтерів «АТБ» європейського зразка. Сьогодні за новою концепцією у країні працюють 202 супермаркети – упроваджено сучасні системи  енергоефективності, енергозбереження, освітлення, опалення, кондиціювання тощо. Торговельна мережа «АТБ» підкорила нову область країни –  Закарпаття. Минулого місяця в Ужгороді відкрили перший дискаунтер у регіоні. Чимала карта «АТБ» охоплює вже представництва у 23 областях. У 262 населених пунктах, зокрема й Запоріжжі, цілодобово працюють 1025 дискаунтерів мережі «АТБ». Їхній загальний товарообіг упродовж першого півріччя поточного року досяг 59,4 млрд грн, що на 23 %  більше аналогічних показників минулого року.

«Ми продовжуємо динамічно розвиватись, удосконалювати й упроваджувати новітні технології, тестувати нові сервіси. Купівельні запити змінюються дуже динамічно, і наше основне завдання – завжди бути на півкроку попереду», – розповідає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ», – якщо говорити про реконструкцію дискаунтерів, то це, безумовно, капіталомісткий процес. Проте ці інвестиції цілком доцільні, оскільки оновлені супермаркети приваблюють нових покупців, зростає товарообіг і середній чек. Водночас завдяки впровадженню сучасних енергоефективних технологій помітно знижуються витрати».

Надефективна робота драйвера української торгівлі має потужний вплив на економіку кожного з регіонів присутності «АТБ», зокрема й на Запоріжжя. Найбільший національний ритейлер  наповнює бюджети різних рівнів, серед яких і наша міська скарбниця. З початку цього року підприємства групи компаній «АТБ» сплатили 5,71 млрд грн податків та зборів (порівняно з аналогічним періодом минулого року зростання склало 33 %).

Також постійно створюються нові робочі місця, яких так потребує наша країна. На підприємствах і численних торговельних представництвах корпорації «АТБ» нині працюють, отримують гідну заробітну платню, безкоштовну фахову освіту у власних навчальних центрах «АТБ», якісний соцпакет та, відповідно, упевненість у завтрашньому дні більш ніж п’ятдесят тисяч українців. Компанія вже понад десять років поспіль є лідером за темпами розвитку й одним із найбільших роботодавців країни. Ця чимала команда професіоналів, зокрема й у Запоріжжі, щоденно докладає максимум зусиль, щоб ми з вами мали можливість отримувати до власного столу понад три з половиною тисячі найменувань (асортимент «АТБ») якісних і гарантовано свіжих продуктів за мінімальною ціною. Власне, цінова політика в «АТБ» залишається незмінною за будь-яких обставин на торговельному ринку. Вартість товарів на полицях дискаунтерів мережі завжди на 10–15 % нижча за середньоринкову. А за умови постійних акційних пропозицій та бонусних програм загальна економія для покупця може перевищити 40 %. Дотримуватися цієї стратегії дозволяє принципова позиція «АТБ-Маркет» – співпрацювати з виробниками виключно напряму. Отже, у супермаркеті мережі ми з вами бачимо так звану першу ціну. До неї не потрапили чималі відсотки посередників чи представників. Зважаючи на величезні обсяги товарообігу та багаторічну міцну ділову репутацію «АТБ», виробники й самі охоче погоджуються на поступки, пропонують вигідні та, навіть, ексклюзивні умови. Значно економити кошти власних покупців, яких, доречі, налічується більш ніж 3,5 мільйони, «АТБ» дозволяє потужне власне виробництво. До асортиментного переліку магазинів входять власні торговельні марки абсолютно всіх цінових категорій. Загалом виробниками «АТБ» у супермаркетах представлено понад 900 найменувань товарів першої необхідності та продуктів харчування. Цей ексклюзивний асортимент на полицях численних дискаунтерів мережі гарантовано відповідає найвищим міжнародним стандартам якості, а коштує значно дешевше за всі аналоги інших брендів. Адже до його вартості непотрібно додавати видатки на транспортування, зберігання тощо. У виграші, звичайно ж, залишається саме покупець, зокрема й у Запоріжжі.

Константин Корж

Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/210244/jak-otrimati-pributki-vstanovivshi-najnizhchi-cini-na-rinku

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top