Адаптивний і зручний дизайн
Експерти інтернет-маркетингу зауважують: наразі велику роль у залученні клієнтів для магазину відіграє дизайн. Люди стали дуже вимогливими до сайтів і воліють:
високої швидкості переходу між сторінками;зручну навігацію і простий пошук;легке замовлення товару в кілька кліків;комфортну роботу зі смартфона чи планшета.
Особливу увагу потрібно приділити останньому пункту. За статистикою, понад 50 % українців вибирають товари в інтернеті через смартфон. Якщо сайт не оптимізований для маленького екрану, він буде відображатися некоректно, а дрібний шрифт і незручні кнопки просто відвернуть клієнта від купівлі. Щоб запобігти таким втратам, аналізуйте досвід лідерів ринку й реалізуйте їх напрацювання.
Також потрібно оптимізувати структуру сайту, щоб людина, яка вперше потрапляє на нього, змогла буквально за кілька секунд зорієнтуватися в навігації й скористатися всім закладеним функціоналом.
Опрацьовані посадкові сторінки
Наступний важливий чинник прибуткового інтернет-магазину – посадкові сторінки, що конвертуються. Детально почитати про цей аспект можна в блозі студії Site2b. Ми ж виділимо основні моменти, які відзначають експерти.
Якісна посадкова сторінка повинна відповідати трьом критеріям:
релевантність – 100-відсоткове потрапляння в ті заголовки й обіцянки, які бачив клієнт. Перехід на посадкову сторінку відбувається по рекламі або з пошукової видачі. Якщо в сніпеті вказати неправдиву інформацію, користувач просто піде без жодної покупки;зрозумілість – інформація на сторінці має бути чіткою, точною і без двозначного трактування;зручність – максимум контенту на сторінці, щоб клієнтові не довелося шукати додаткової інформації.
Посадкова сторінка є своєрідним лендингом в середині інтернет-магазину, який має високу конверсію і генерує продаж.
Швидкість і безпека
Google любить швидкі сайти й високо їх ранжує. У пошукової системи є спеціальний сервіс, через який можна перевірити поточну швидкість завантаження й отримати рекомендації щодо її збільшення. Якщо сайт перебуває в червоній зоні й видає контент дуже повільно – шанс увійти до топу мінімальний.
Також у Google високі вимоги до безпеки користувачів. Інтернет-магазин обов’язково повинен працювати за протоколом https і дотримувати всі правила збирання й зберігання персональних даних користувачів.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/jak-pidvishhiti-pributkovist-internet-magazinu-3-poradi-ekspertiv/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=jak-pidvishhiti-pributkovist-internet-magazinu-3-poradi-ekspertiv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook