Як працює Комунікаційна податкова платформа у Запоріжжі

За даними запорізьких податковців, Комунікаційна податкова платформа регіону працює в Головному управлінні ДПС у Запорізькій області.

– Наша платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, громадських та професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків. Також ми запрошуємо до участі в роботі платформи народних обранців та членів консультативно-дорадчих й інших допоміжних органів, які представляють позицію громад та мають вплив на впровадження змін до податкового законодавства, – розповідають в управлінні.

Як це працює?

Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створена окрема скринька: zp.ikc@tax.gov.ua

Отже, якщо ви – уповноважений представник громадського, бізнес-об’єднання або громади, депутат або член консультативно-дорадчого органу, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення, та обов’язково інформацію про себе (назву підприємства, організації або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційні дані (код ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків), місце реєстрації або проживання, номер телефону для зв’язку.

Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та, за потребою, дати проведення зустрічі з відповідальними особами структурних підрозділів Головного управління ДПС у Запорізькій області.

Сообщение Як працює Комунікаційна податкова платформа у Запоріжжі появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top