Завдяки зусиллям цієї корпорації були створені усі умови, аби у спортивних змаганнях змогли взяти участь не тільки фізично міцні представники молоді, але й люди з обмеженими можливостями, пенсіонери, учасники бойових дій на сході країни та навіть діти. Кожен учасник мав нагоду пробігти одну з дистанцій на вибір: 42 км, 21 км, 10 км, 5 км, 1,6 км (милю). Цьогоріч загалом випробували свої сили понад 800 бігунів. Також у програмі були передбачені естафети та дитячі забіги.
Найпотужніший за багатьма показниками вітчизняний ритейлер вчетверте підтримує всеукраїнську спортивну ініціативу. З 2016 року марафон проводять у материнському регіоні національної торговельної мережі «АТБ» – Дніпрі. З 2017-го лідер галузі є генеральним спонсором цього заходу.
«Ми пишаємося тим, що беремо участь у такому важливому всеукраїнському проєкті», – розповіла Наталія Шаповалова, заступник генерального директора компанії «АТБ-Маркет».
Слід зазначити, що справа не тільки в фінансах, хоча «АТБ» й витрачає на такий серйозний проєкт шестизначні суми. Не менш важливим є те, що потужна підтримка драйвера української торгівлі сприяла значному розширенню кола учасників і партнерів даної спортивної події.
До речі, минулого року в межах «Дніпро АТБ Марафон» провели благодійну акцію «Миля добра». Усі зібрані кошти компанія спрямувала на потреби поранених бійців, що воювали в зоні АТО. Створений за європейським зразком спортивно-оздоровчий проєкт набув соціального та патріотичного значення. Наскільки сьогодні це важливо для нашого стомленого війною й економічними негараздами суспільства, напевно, розуміє кожен українець. Не принципово, де він мешкає: у Києві, Харкові, Херсоні, Одесі, Луцьку, Львові, Дніпрі, Ужгороді чи нашому місті металургів – здоров’я нації та об’єднання людей є нашою спільною справою. Зараз це пріоритетна складова стратегії розвитку багаторічного лідера вітчизняного ритейлу.
«Наша компанія вважає кожного відвідувача магазинів «АТБ» не лише покупцем, але й партнером, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки завдяки спільним зусиллям можна досягти високих результатів», – підкреслила Наталія Шаповалова.
Долучившись до проєкту, компанія, у якій працюють понад 60 тисяч осіб, зокрема й мешканці Запоріжжя, фактично надала марафону загальнонаціонального значення. Сьогодні 1026 дискаунтерів «АТБ» цілодобово працюють у 263 містах 23 областей України. Кожен із них пропонує покупцям понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів за цінами, нижчими за середньоринкові на 10–15%. Понад 3,5 мільйони громадян у різних куточках країни стали постійними клієнтами мережі «АТБ».
Компанія вибрала сучасну європейську модель бізнесу. Як довели в «АТБ», соціальна відповідальність не обмежується лише справною сплатою податків, хоча це, звісно, дуже важливо. Не менш цінними для нашого суспільства є оздоровчі, спортивні, освітні, культурні й інші проєкти, які можна вважати прямими інвестиціями у добробут і здоров’я нації. Ці інвестиції дають змогу країні побудувати міцну економіку, а кожній українській родині – досягти гідного рівня життя.
Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/219799/jak-sportivna-podija-mozhe-stati-socialnim-proiektom-ta-ob-iednati-ukrainciv
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook