У випадку, якщо в отриманому Вами рахунку за спожиту електричну енергію зазначені некоректні покази електролічильника рекомендуємо звернутись до оператора системи розподілу.
Для споживачів ПАТ «Запоріжжяобленерго»:
Електронною поштою: надішліть Ваші фактичні покази на електронні скриньки pokaz@zoe.com.ua або IKC@zoe.com.ua, ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть номер договору з ПАТ «Запоріжжяобленерго» (так званий «старий» номер рахунку), адресу та ПІБ особи, з якою укладено договір.Телефоном: зателефонуйте до кол-центру за номером 0-800-304-502 – оператори допоможуть вирішити це питання.Через сайт ПАТ «Запоріжжяобленерго»: зайдіть на сторінку «Передати покази» за посиланням, заповніть форму та передайте Ваші фактичні покази лічильника.Завітайте до Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя або до адмінбудівель Запорізького РЕМ, Вільнянського та Новомиколаївського районних відділень та покладіть Ваше звернення на корегування показів до встановленої там спеціальної скриньки (зразок заповнення звернення – безпосередньо на скриньці). Крім фактичних показів, ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть номер договору з ПАТ «Запоріжжяобленерго» (так званий «старий» номер рахунку), адресу та ПІБ особи, з якою укладено договір.
Адреси Центрів обслуговування споживачів у м. Запоріжжя:
вул. Кияшка 7;вул. Володимира Грищенка 25;вул. Поштова 73.
Споживачам АТ «Укрзалізниця» радять зателефонувати за номером: (063) 465 98 84. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/yak-u-zaporizhzhi-vidkoreguvati-pokazi-lichilnika/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook