25 червня Україна святкує День моряка (мореплавця торговельного флоту). Традиційно долучається до святкування й лідер української галузі торгівлі – компанія «АТБ-Маркет». Зараз ці дискаунтери цілодобово працюють у 259 містах України. Найбільший ритейлер країни влаштує тематичний флешмоб.
Персонал супермаркетів мережі, чисельність якого вже перевищує 50 тисяч працівників, у цей день замість добре знайомої постійним покупцям уніформи вдягне тільники. За статистикою майже сто тисяч українців, серед яких й нащадки запорозьких козаків, обрали для себе непросту долю моряка. Зараз країна має 13 континентальних морських портів, річна пропускна здатність яких становить 262 мільйони тонн вантажу. На внутрішніх річкових маршрутах України діють 16 портів і вантажних терміналів.
Історія торговельного судноплавства розпочалася ще у Стародавньому Єгипті. Перші човни для перевезення товарів були зроблені з папірусу приблизно у 1500 році до нашої ери. Тисячі років торговельний флот сприяв розвитку економік багатьох країн. На відміну від службовців військового флоту моряки не мали свого свята. У 2010 році на конференції ООН в Манілі був започаткований День мореплавців. Зараз близько 80% всього світового товарообігу становлять перевезення вантажів морем. А це вісім із десяти куплених нами товарів!
Бажаючи створити запоріжцям у цей день святковий настрій, мережа «АТБ» продовжує дотримуватись одного зі своїх головних принципів – об’єднувати українців, зберігаючи культурні традиції кожного з регіонів. Для міста козацької слави це має неабияке значення, адже наші прадіди були єдиними, хто зумів підкорити стрімкі дніпровські пороги. Для цього вони майстрували легкі човни –чайки.
Збереження місцевого колориту та повага до історичних особливостей різних українських областей є важливою частиною стратегії динамічного розвитку «АТБ-Маркет». Відкриваючи магазини в новому місті, компанія радо долучається до соціальних і культурних проектів регіону, проводячи цікаві заходи та яскраві флешмоби.
«У постійному пошуку нетривіальних рішень наша команда впровадила безліч інновацій. Велику частину того, що сьогодні для будь-якого магазину є нормою, свого часу було придумано та випробувано на практиці саме в нашій мережі», – зазначає заступниця генерального директора ТОВ «АТБ-Маркет» Наталія Шаповалова.
Торговельна мережа продовжує динамічно розвиватися. Сьогодні чимала мапа «АТБ» включає в себе 1018 магазинів у 22 областях нашої країни – охоплений практично кожен куточок! Дискаунтери мережі пропонують покупцям не тільки гарантовану якість, але й доступні ціни. Наприклад, продукція власного виробництва «АТБ» (ексклюзивний асортимент), обходиться клієнтам супермаркетів мережі на 30% дешевше, ніж будь-які аналоги.
Товарообіг компанії постійно збільшується: минулого року він зріс на 23% і становив 103,9 мільярда гривень. Протягом І кварталу 2019 р. товарообіг перевищив 28 мільярдів гривень. У наших містах повсякчас з’являються нові дискаунтери лідера вітчизняної торговельної галузі. У І кварталі поточного року в Україні відкрили 25 нових магазинів «АТБ», а протягом минулого року з’явилося 80 нових супермаркетів мережі.
Наш регіон корпорація «АТБ» активно освоює з 2013 року. Зараз у південних областях відкрито 111 цих супермаркетів. Дискаунтери «АТБ» сьогодні вже є в таких населених пунктах, як Арциз, Ізмаїл, Южне, Рені, Білгород-Дністровський, Чорноморськ, Балта, Подільськ, Кілія, Великий Дальник, Крижанівка…
Підкорюючи якістю продуктів і мінімальними цінами нові населені пункти, компанія не забуває і про нематеріальні цінності: шанує культурні традиції кожного з куточків України, сприяє знайомству з його багатою історичною спадщиною.
Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/206305/jak-vidsvjatkuvati-den-morjaka-u-zaporizhzhi-ne-vitrachajuchi-zajvogo
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook