Контакт Центр 1580 КП «Центр управління інформаційними технологіями» продовжує залишатися надійною комунікаційною ланкою між мешканцями Запоріжжя та міськими службами. Щодня і навіть уночі оператори центру приймають звернення містян щодо аварійних ситуацій, проблем із комунальними послугами чи питаннями благоустрою.
У квітні в системі Контакт Центру зареєстровано 7 966 звернень, а з початку року — понад 35 тисяч. Усі повідомлення оперативно передаються до органів виконавчої влади та надавачів послуг для реагування.
Найпопулярніші теми звернень:
- Обслуговування електромереж — 1719
- Проблеми з магістральними водоводами — 1639
- Збої в інженерних мережах — 1599
- Благоустрій прибудинкових територій — 817
- Надзвичайні ситуації та цивільний захист — 567
- Робота ліфтів — 427
- Ремонт і експлуатація житлового фонду — 280
- Подяки — 190
- Питання транспорту — 137
- Загальні питання благоустрою — 112
Запоріжці мають можливість подати звернення не лише телефоном, а й у зручній електронній формі — із можливістю прикріпити фото або відео.
Як звернутись:
- через сайт: 1580.zp.gov.ua
- через телеграм-бот: t.me/colcentrebot
- за телефонами:
◽️ 1580 (зі стаціонарних телефонів)
◽️ (061) 787-15-80
◽️ (050) 414-15-80
◽️ (067) 656-15-80
The post Як запоріжці звертаються до Контакт Центру 1580: статистика та популярні питання first appeared on Портал Акцент.

