Як запоріжці звертаються до Контакт Центру 1580: статистика та популярні питання

Контакт Центр 1580 КП «Центр управління інформаційними технологіями» продовжує залишатися надійною комунікаційною ланкою між мешканцями Запоріжжя та міськими службами. Щодня і навіть уночі оператори центру приймають звернення містян щодо аварійних ситуацій, проблем із комунальними послугами чи питаннями благоустрою.

У квітні в системі Контакт Центру зареєстровано 7 966 звернень, а з початку року — понад 35 тисяч. Усі повідомлення оперативно передаються до органів виконавчої влади та надавачів послуг для реагування.

Найпопулярніші теми звернень:

  • Обслуговування електромереж — 1719
  • Проблеми з магістральними водоводами — 1639
  • Збої в інженерних мережах — 1599
  • Благоустрій прибудинкових територій — 817
  • Надзвичайні ситуації та цивільний захист — 567
  • Робота ліфтів — 427
  • Ремонт і експлуатація житлового фонду — 280
  • Подяки — 190
  • Питання транспорту — 137
  • Загальні питання благоустрою — 112

Запоріжці мають можливість подати звернення не лише телефоном, а й у зручній електронній формі — із можливістю прикріпити фото або відео.

Як звернутись:

  • через сайт: 1580.zp.gov.ua
  • через телеграм-бот: t.me/colcentrebot
  • за телефонами:
    ◽️ 1580 (зі стаціонарних телефонів)
    ◽️ (061) 787-15-80
    ◽️ (050) 414-15-80
    ◽️ (067) 656-15-80

The post Як запоріжці звертаються до Контакт Центру 1580: статистика та популярні питання first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет
scroll to top