Як виявилося, дістатися усіх пам’яток архітектури у Варшаві можна громадським транспортом. У його розвиток міська влада інвестує мільйони євро, адже покладає на нього чималі сподівання. Однак проблеми в інфраструктурі цього європейського міста все одно залишилися.
Справа у тому, що кожного дня дорогами Варшави їздить понад мільйон приватних автомобілів, а саме місто виявилось не готовим до такої кількості транспорту. Міська влада Варшави винайшла кілька методів, як змусити водіїв пересісти на громадський транспорт. Серед них — і обмеження пересування приватного транспорту, і реконструкція вулиць. Їх роблять вужчими та зменшують кількість місць для паркування у центральних районах.
А у громадському транспорту їздять по квитках, тривалість дії яких — від 30 хвилин до однієї доби. Середня вартість такого квитка — 5 злотих, це приблизно 35 гривень.
Маршруток у Варшаві, як не дивно, немає. Замість них тут працюють великогабаритні автобуси та трамваї, які дотримуються розкладу з точністю до хвилини. Втім, до центру простіше дістатись на метро, — кажуть місцеві. А ще метро — улюблений транспорт молоді, адже усі популярні місця для відпочинку та розваг тут розташовані неподалік станцій головної гілки. Також у метро діє підвищений контроль за безпекою пасажирів. Наприклад, забуті або просто покинуті речі всередині салону — привід для термінової зупинки та перевірки вагону.
А от які пам’ятки та визначні місця польської столиці турист має відвідати обов’язково, та де у Варшаві можна знайти частинку України, — про це і не тільки розповімо вже завтра.
Нагадаємо, вчора ми розповідали про те, як дістатись із Запоріжжі до Варшави напряму.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/yak-zaporizhtsi-vizhivali-bez-marshrutok-u-varshavi/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook