«Укрзалізниця» працює над відновленням онлайн-сервісів після кібератаки. Поки онлайн-сервіси недоступні, в компанії розповіли, як можна купити квитки на поїзд.
Про це розповідає РБК-Україна із посиланням на повідомлення «Укрзалізниці».
У компанії повідомили, що наразі квитки можна придбати лише через каси, і компанія рекомендує робити це у непіковий час — з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30, щоб уникнути черг.
Квитки наразі доступні на найближчі дати — 26 та 27 березня. На вокзалах пасажирам допомагають чергові «янголи».
Також «Укрзалізниця» повідомила, що власники паперових квитків, куплених після 22 березня, отримають комплімент під час поїздки та зможуть безкоштовно скористатися платними залами очікування. У компанії зазначають, що фахівці залізниці працюють цілодобово, щоб якнайшвидше повністю відновити всі сервіси і для пасажирів знову були доступні послуги онлайн.
Нагадаємо, через масштабну кібератаку, що сталася 23 березня, онлайн-сервіси «Укрзалізниці» тимчасово недоступні для придбання квитків. Фахівці компанії, спільно з кібердепартаментом СБУ та Урядовою командою реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA), активно працюють над відновленням роботи систем. Поки що пасажирам рекомендується купувати квитки в касах вокзалів або безпосередньо в поїзді.
Точна дата відновлення онлайн-продажів наразі не оголошена. Важливо зазначити, що рух поїздів здійснюється за графіком, а пасажири з електронними квитками, придбаними раніше, можуть використовувати їх без необхідності друку.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.