Зведення мостів
Будівництво століття – саме так можна охарактеризувати історію знаменитого Дарницького моста в Києві, який першим дозволив перетинати Дніпро в столиці поїздам.
Праотець сучасного Дарницького моста був зведений ще в 1868 році: в той час міст стояв на 11 опорах і мав одну залізничну колію. Міст тричі підривали і зводили на його місці тимчасові конструкції. У 1949 році світ побачив оновлений Дарницький залізничний міст, на якому з’явилося вже дві колії для поїздів. Однак на цьому історія його трансформацій не закінчилася – через 50 років міст перестав справлятися з навантаженням і потребував термінового ремонту. Будівництво нового моста почалося в 2004 році. При його зведенні було використано 5,5 тисячі тонн продукції «Азовсталі».
Сьогодні міст включає в себе дві залізничні колії, шість автомобільних смуг і дві пішохідні доріжки. За добу по мосту може проїхати 60 тисяч автомобілів і 120 пар поїздів.
Інший знаменитий міст в Києві – пішохідно-велосипедний скляний або, як прозвали його в народі, «Міст Кличка». Відкритий він був в 2019 році. При будівництві моста було використано 700 тонн сталі виробництва підприємства «Азовсталь». Крім металу архітектори і будівельники також використовували бетон і скло. І хоча у киян нерідко виникають питання до безпеки мосту через часті звістки про тріщини в скляних блоках, сперечатися з тим, що він прикрашає столицю – важко.
Окрім київських мостів, сталь «Метінвесту» скріплює також безліч подібних споруд і в інших куточках світу. Чого вартий тільки міст «Нова Європа» протяжністю 3,6 тисячі метрів між Болгарією і Румунією, для будівництва якого було використано понад 7 тисяч тонн арматурного прокату, виробленого на заводі Promet Steel.
Також метал комбінату «Метінвесту» «Азовсталі» використовувався у виробництві польського підвісного моста, що з’єднує два історичних району Кракова, який в народі прозвали Мостом закоханих.
Інший проект зі сталі українського гіганта металургії знаходиться в ізраїльському місті Беер-Шева. Це 210-метровий міст в формі очей, які ніби спостерігають за жителями міста. Вага моста становить 750 тонн, з яких 600 тонн – металоконструкції, зроблені з товстого листа ММК імені Ільїча. Крім того, український метал був використаний в будівництві мосту через Дунай в Словаччині і мосту через Дунаєць в Польщі.
Промислова група «Метінвест» на сьогодні є найбільшим виробником сталі і в той же час одним з найбільших роботодавців в Україні. За 15 років компанія з локального виробника стали виросла в міжнародну гірничо-металургійну групу, яка включає в себе підприємства в ЄС і США, а також широку збутову мережу по всьому світу. Зокрема, до складу групи входять металургійні комбінати «Азовсталь» і Маріупольський металургійний комбінат імені Ілліча, заводи Ferriera Valsider і Metinvest Trametal в Італії, британський виробник товстого листа Spartan UK, болгарське підприємство Promet Steel, Авдіївський коксохімічний завод і «Запоріжкокс», а також спільне підприємство «Запоріжсталь».
Раніше ми розповідали про те, що сталь виробництва підприємств “Метінвесту” використовувалася для будівництва стадіонів.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/z-stali-metinvestu-pobuduvali-najbilshi-mosti-ukraini-ta-ievropi/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=z-stali-metinvestu-pobuduvali-najbilshi-mosti-ukraini-ta-ievropi
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook