Як зазначили у Запорізький міськраді, за січень до контакт-центру «15-80» звернулося понад 10 тисяч містян. Заявки з приводу різних проблем чи пропозицій цей центр приймає цілодобово – як за номерами телефонів, так і через електронні сервіси.
Поки запоріжці опівночі 1 січня вітали один одного з Новим роком, сервіс розпочав новий відлік: перше звернення у 2025 році було зареєстровано о 00:04:07, коли в одній з квартир міста зникло світло.
Загалом протягом першого місяця року до системи надійшло 10 453 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
ТОП-10 питань, що найчастіше порушувались у зверненнях:
Інженерні мережі – 2553
Надзвичайні ситуації та цивільний захист населення – 2224
Магістральні водоводи зовнішніх мереж – 1946
Служба обслуговування електромереж – 1787
Благоустрій прибудинкової території – 515
Ліфтове господарство – 485
Експлуатація і ремонт житлового фонду – 193
Інші питання ЖКГ – 183
Подяки – 127
Транспорт – 91
Передати заявку до контакт-центру «15-80» можна у такий спосіб:
* через особистий кабінет на порталі контакт-центру «15-80»;
* через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням
* за номером телефону – – зі стаціонарних телефонів;
* за телефонами () , () , () – з мобільників.
Сообщение З яких питань запоріжці звертаються до контакт-центру появились сначала на Газета МИГ.