З якими питаннями запоріжці найчастіше зверталися до Контакт Центру 1580 у червні

Протягом червня до Контакт Центру 1580 комунального підприємства «ЦУІТ» надійшло 9237 звернень.

Найактуальнішими залишаються питання, пов’язані з наслідками воєнних дій та житлово-комунальними проблемами.

  • 633 звернення стосувалися усунення наслідків вибухів;
  • 582 – знеструмлення житла;
  • 574 – засмічення дворової каналізації.

Усі заявки були передані для розгляду та реагування до відповідних органів виконавчої влади й надавачів послуг.

Попри складні обставини, мешканці також активно висловлюють вдячність: 211 подяк у червні надійшло від запоріжців — як на адресу операторів Контакт Центру, так і працівників комунальних служб, які швидко реагують на виклики.

З початку року в системі вже зареєстровано понад 54 тисячі звернень.

Нагадуємо, як звернутися до Контакт Центру 1580:

  • 1580 (зі стаціонарних телефонів);
  • (061) 787-15-80, (050) 414-15-80, (067) 656-15-80;
  • через сайт Контакт Центру;
  • через чат-бот «Запоріжжя 1580».

Контакт Центр працює цілодобово, без вихідних.

The post З якими питаннями запоріжці найчастіше зверталися до Контакт Центру 1580 у червні first appeared on Портал Акцент.

Share this post

нет
scroll to top