Оператори контакт-центру «15-80» приймають звернення містян цілодобово (як за телефоном, так і за допомогою веб-сайту), і опрацьовують заявки в єдиній автоматизованій системі.
За інформацією мерії Запоріжжя, основні питання, з якими містяни можуть звертатися до контакт-центру «15-80» — робота інженерних мереж, магістральних водоводів зовнішніх мереж та служби обслуговування електромереж.
Як наголошує міська влада, після реєстрації кожного звернення до контакт-центру «15-80», заявку бере в роботу відповідний виконавець. Після проведення ним необхідних робіт фахівці «п’ятнадцять-вісімдесят» зв’язуються із заявниками та перевіряють якість виконання їхніх звернень.
У разі не підтвердження факту виконання, або при неякісному виконанні роботи, формується повторне звернення, яке відправляється виконавцю на доопрацювання.
«Терміни звернення контролюються автоматично», — повідомили в мерії.
Нагадаємо, днями інспектори поліції Запоріжжя завадили спробі самогубства — молода жінка намагалася стрибнути з балкона.
За інформацією патрульної поліції Запоріжжя, увечері надійшов виклик про те, що 24-річна жінка намагається вчинити самогубство.
Прибувши на місце події на балконі 8 поверху багатоквартирного будинку інспектори помітили жінку, яка сиділа, звісивши ноги.
Піднявшись до квартири, патрульні помітили, що двері відчинені. Окликнувши господаря, ніхто не відізвався, до того ж у помешканні гучно грала музика. Оскільки була загроза життю та здоров’ю жінки, інспектори увійшли в домівку, де помітили на балконі громадянку.
Не гаючи ні хвилини поліцейські обережно наблизилися до дівчини й, міцно схопивши, стягнули з балкона. На шиї в жінки був зашморг, який патрульні швидко зняли. Надалі врятовану оглянули медики, жінка відмовилася від шпиталізації, тож її передали матері, яка прибула на місце події.
Источник: https://forpost.media/glavnoe/z-iakymy-problemamy-meshkantsi-zaporizhzhia-mozhut-zvernutysia-do-kontakt-tsentru-15-80.html
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook