«Контакт-центр» 15-80 протягом травня отримав більше 7 200 звернень.
Фахівці продовжують працювати у цілодобовому режимі, приймають від запоріжців звернення щодо різним проблем, аварій, порушень.
З 01.05.2024 по 31.05.2024 до системи надійшло 7297 звернень громадян зі скаргами, заявами та пропозиціями. Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг.
Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:
• Інженерних мереж — 1570
• Магістральних водоводів зовнішних мереж — 1470
• Служби обслуговування електромереж — 1441
• Благоустрою прибудинкової території — 933
• Ліфтового господарства — 554
Усього з початку року зареєстровано 42 364 звернення.
Нагадаємо, що подати звернення до Контакт-центру 15-80 можна не лише за телефонами 15-80 (зі стаціонарних телефонів), (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних), а й за допомогою інших сервісів:
— Телеграм-бот «Запоріжжя 1580» https://t.me/colcentrebot
— Портал Контакт-центру 15-80 https://1580.zp.gov.ua/
Жодна заявка не буде закрита, поки фахівці Контакт-центру 15-80 не отримують від заявника підтвердження, що роботи виконано у повному обсязі. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/z-yakimi-problemami-zaporizhtsi-najchastishe-zvertalisya-v-travni-do-miskogo-kontakt-tsentru/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook