До системи контакт-центру 15-80 в січні надійшло 9586 звернень містян зі скаргами, заявами та пропозиціями.
Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та виконавцям послуг.
Проблеми, що порушувались у зверненнях, стосувалися:
• Інженерні мережі 2949 або 30.76%
• Служба обслуговування електромереж 2214 або 23.10%
• Магістральні водоводи зовнішніх мереж 1766 або 18.42%
Протягом січня отримано 125 подяк та 107 скарг.
Скаржаться запоріжці на порушення графіку роботи маршруток, несвоєчасне виконання заявок керуючими компаніями, низький тиск ХВП тощо.
Дякують, зокрема, Вознесенівській райадміністрації за швидку реакцію на звернення, електрикам та робітникам керуючих компаній та контакт-центру за цілодобову роботу.
Нагадаємо, що в місті працює чат-бот «Запоріжжя 1580», знайти який можна за посиланням https://t.me/colcentrebot або перейти з кабінету користувача на сайті https://1580.zp.gov.ua/. За його допомогою можна дізнатися про ремонтні роботи на мережах та пов’язані з цим тимчасові відключення води, опалення тощо.
Звернення до контакт-центру 15-80 приймають за телефонами 15-80 (зі стаціонарних) та (061) 787 15 80, (050) 414 15 80 (з мобільних ). Також можна подати заявку в електронному кабінеті користувача на сайті 1580.zp.gov.ua. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/z-yakimi-problemami-zaporizhtsi-najchastishe-zvertayutsya-do-miskogo-kontakt-tsentru-15-80/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook