З якими проблемами звертаються запоріжці до Держпродспоживслужби

Упродовж першого півріччя 2025 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області надійшло 330 звернень громадян. З них 187 – щодо захисту прав споживачів. Про це повідомили на сайті держустанови.

Громадяни найчастіше скаржилися на:

* неналежну якість житлово-комунальних та інших послуг;

* відмову у поверненні або обміні неякісних товарів (одягу, взуття, побутової техніки, меблів тощо), в тому числі придбаних онлайн;

* відмову у виконанні гарантійних зобов’язань.

Також 52 скарги (17%) стосувалися завищених цін на лікарські засоби та тарифів на комунальні послуги.

Про порушення вимог санітарного законодавства, екології та забруднення навколишнього середовища йшлося у 53 зверненях (16%); про безпечність харчових продуктів – у 26 зверненях (10%).

Крім того, громадяни повідомляли про порушення законодавства у сфері обігу харчових продуктів.

Ще 6 звернень стосувалися порушень у сфері ветеринарної медицини.

Консультаційна допомога

З метою оперативного реагування на звернення громадян і підвищення обізнаності споживачів щодо їхніх прав, фахівцями управління протягом звітного періоду надано 522 консультації — як під час особистих прийомів, так і телефоном.

До того ж спеціалісти Головного управління проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед громадськості та на об’єктах нагляду.

Сообщение З якими проблемами звертаються запоріжці до Держпродспоживслужби появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top