За останній тиждень мешканці Запоріжжя понад 8 тисяч разів зверталися до аварійної служби «15-80»

За останній тиждень з 1 по 8 листопада диспетчери служби 15 ndash;80 отримали 8019 заявок через портал та електрону пошту Така інформація про електронні заявки міститься на офіційному сайті контакту служби 15-80, передає 061. Якщо говорити по районах, то найбільше заявок традиційно надходить із центру міста, а саме з Вознесенівського, Дніпровського та Олександрівського районів міста. Найменше заявок отримано з Хортицького та Шевченківського районів. За статистикою, найчастіше звернення стосуються незадовільного стану інженерних мереж та відсутністю чи проблемами з опаленням ndash; 6343, проблем з електрикою ndash;615, відсутністю водопостачання ndash; 397, непрацюючими ліфтами ndash; 231, проблемами з житловим фондом -187, благоустрій прибудинкової території ndash; 76. За добу жителі Запоріжжя майже 1500 зверталися до аварійної служби "15-80". Крім цього, у системі навіть було зареєстровано 47 скарг і 32 подяки за роботу комунальників. Нагадаємо, що в мерії запевняють, що запоріжці не платитимуть за холодні батареї Підписуйтесь на наш канал в Telegram, щоб не пропустити важливі новини міста та області.
Джерело: 061.ua Источник: https://www.061.ua/news/3493297/za-ostannij-tizden-meskanci-zaporizza-ponad-8-tisac-raziv-zvertalisa-do-avarijnoi-sluzbi-15-80

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top