Важные новости

За три тижні грудня до контакт-центру «1580» звернулися понад 10 тисяч запоріжців

Упродовж перших трьох тижнів грудня контакт-центр «1580» прийняв 10 454 звернення від мешканців Запоріжжя. Окрім цього, оператори надали майже 13 тисяч консультацій з різних питань, пов’язаних із життям міста. Про це повідомляє пресслужба Запорізької міської ради.

Загалом від початку 2025 року в системі контакт-центру, який обслуговує КП «ЦУІТ», зареєстрували майже 135 тисяч звернень. Йдеться про скарги, заяви та пропозиції містян.

Найчастіше запоріжці повідомляли про проблеми з інженерними мережами — таких звернень було понад три тисячі. Також людей турбували перебої з електропостачанням, аварії на магістральних водоводах, робота ліфтів і надзвичайні ситуації, зокрема наслідки ворожих атак.

Окремо у контакт-центрі зазначають, що протягом року запоріжці залишили 146 подяк операторам «1580» та надавачам комунальних послуг.

Нагадаємо, звернутися до контакт-центру «1580» можна цілодобово та без вихідних за коротким номером 1580 зі стаціонарного телефону, за мобільними номерами, через офіційний сайт або чат-бот «Запоріжжя 1580».

Раніше ми писали про те, що у Запоріжжі в п’ятиповерховому будинку виникла пожежа, загинула жінка

Джерело: 061.ua

Share this post

нет
scroll to top