Запоріжанка переказала понад 60 000 гривень за Eco Flow, але так і не отримала його

До Запорізького районного управління поліції звернулася місцева мешканка із заявою про шахрайство. Вона розповіла, що переказала понад 60 000 гривень продавцю, який пообіцяв надіслати зарядну станцію «Eco Flow».

Про це повідомили у Запорізькому районному управлінні поліції.

Зазначається, що жінка знайшла оголошення на соціальній мережі й зв’язалася з особою, яка виставила його. Продавець надав свої реквізити банківської картки для оплати товару, і після того, як жінка здійснила переказ, вона більше не могла зв’язатися з ним. Товар так і не був доставлений.

Поліція наголошує на важливості захисту від інтернет-шахрайств і рекомендує дотримуватися наступних принципів, щоб уникнути стати жертвою шахраїв:


  • необхідно перевіряти достовірність продавця або платформи: перш ніж здійснювати покупку, переконатися в надійності продавця або платформи, переглянути відгуки та рейтинги.
  • використовувати безпечні методи оплати: надавати перевагу платіжним системам з захистом споживачів, наприклад PayPal, або оплаті при отриманні.
  • бути обережними з особистою інформацією: не ділитися реквізитами банківської картки або іншими особистими даними без попередньої перевірки надійності отримувача.
  • уникати сумнівних оголошень: бути обачними з пропозиціями товарів за надмірно низькими цінами або вимогами негайної оплати.
  • зберігати документацію про трансакції: якщо ви стали жертвою шахрайства, негайно повідомте про це поліцію та зберігайте всю можливу документацію, що підтверджує ваші витрати та спроби врегулювання ситуації.
Підписуйтесь на Акцент в

Share this post

нет
scroll to top