Запоріжці отримали нагоду консультуватись з приводу субсидій телефоном: як це працює

За кілька годин роботи спеціалісти Управління соціального захисту населення в Олександрівському районі Запоріжжя прийняли 96 осіб. Такий наплив пов’язаний з настанням опалювального сезону. Це — час субсидій, більшість клієнтів — пенсіонери. А нещодавно в Україні ввели нові правила її отримання.

Щоб хоч трохи спростити роботу спеціалістам управлінь, у місті була введена автоматична програма з єдиним телефонним номером. Люди частіше за все звертаються за консультацією. Аби фахівці не витрачали час на одні й ті самі питання, усі роз’яснення записали на автовідповідач. Якщо ж людина все ж таки не отримала відповіді на своє запитання — вона має змогу з’єднатися з профільним спеціалістом.

Незабаром система почне роботу, номер телефону можна буде знайти на сайті Запорізької міськради. Паралельно з цим триває робота з узагальнення звернень.

Источник: https://tv5.zp.ua/news/zaporizhtsi-otrimali-nagodu-konsultuvatis-z-privodu-subsidij-telefonom-yak-tse-pratsyuye/

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top