Запоріжцям нагадали права споживачів при відвідуванні кафе-ресторанів

Фахівці Держпродспоживслужби в Запорізькі області розповіли, що варто знати при відвідуванні кафе або ресторану. Щоб не зіпсувати собі настрій через недотримання простих правил.

Споживачам та власникам і робітникам кафе-ресторанів варто пам’ятати, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.

Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.

Споживачі мають право:

* ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування;

* перевірити об’єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.

При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб’єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов’язані:

* безкоштовно усунути виявлені недоліки;

* зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;

* замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;

* повністю відшкодувати витрати споживача, пов’язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.

Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов’язковий асортимент продукції!

У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем розташування закладу.

Сообщение Запоріжцям нагадали права споживачів при відвідуванні кафе-ресторанів появились сначала на Газета МИГ.

Share this post

нет
scroll to top