Член правління компанії, Франтішек Буреш, наголосив на тому, що «Укрзалізниця» має власні ресурси та потужності для ремонту цього рухомого складу, і віддавати транспорт у Європу сенсу немає. Адже повернути його на колії можуть у тут, у Запоріжжі. Особливо це вдасться, якщо компанія-керівник, Shkoda, зможе надати усі необхідні креслення та головні компоненти для ремонту.
Раніше, як пише «Депо» з посиланням на прес-службу компанії, головний залізничний перевізник неодноразово намагався «залишити» ремонт потягів на території України, але компанії пропонували на тендерах занадто високу вартість, і усі компанії були закордонними.
Електропотяги Shkoda працювали спочатку на маршрутах тодішніх «футбольних столиць» — міст, де проходили матчі Євро-2012, а по завершенню змагань їх переставили на інші маршрути по Україні, які потяги обслуговували до 2018 року, поки не вийшли з ладу. На території нашої держави транспорт «намотав» понад 1 млн км.
Новини і жваве обговорення коротких відео тут:»https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram:»https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram:»https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook:»https://www.facebook.com/channeltv5/
Источник: https://tv5.zp.ua/news/zaporizhzhya-mozhe-stati-remontnim-depo-dlya-shvidkisnih-potyagiv-kuplenih-dlya-yevro-2012/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook