На базі локомотивного депо “Запоріжсталі” ремоторизують тепловози
В управлінні залізничного транспорту комбінату “Запоріжсталь” продовжують реалізацію унікальної програми ремоторизації тепловозів. Вона передбачає заміну старого дизеля на новий та повне перезавантаження системи тепловоза. Завдяки ремоторизації залізничники отримують оновлені локомотиви, які за своїми техніко-економічними показниками у шість разів дешевші, ніж придбання нових.
Комбінат «Запоріжсталь» — це одне з перших промислових підприємств України, яке почало реалізацію масштабного проєкту з ремоторизації тепловозів. Залізничники комбінату першими освоїли даний вид ремонту власними силами на базі свого локомотивного депо. Раніше такі роботи проводили лише на тепловозоремонтних заводах.
Всього комбінат «Запоріжсталь» ремоторизував вісім тепловозів. П’ять тепловозів ремоторизували в партнерстві з Миколаївським і Запорізьким тепловозоремонтними заводами, ще один — на базі локомотивного депо “Запоріжсталі”.
15 лютого на підприємстві представили сьомий ремоторизований тепловоз серії ТГМ-4. Всі роботи з його оновлення проходили в локомотивному депо управління залізничного транспорту.
Оновлений тепловоз уже оглянув генеральний директор ПАТ “Запоріжсталь” Олександр Мироненко. Він підкреслив, що ремоторизація дозволяє забезпечити стабільну роботу підприємства та знизити екологічне навантаження на довкілля.
— Управління залізничного транспорту для “Запоріжсталі” — це як кровоносна система для організму людини. Якщо вантажі не будуть транспортуватись комбінатом, то виробництва не буде. Тому ремоторизація тепловозів — це забезпечення стабільної роботи цехів комбінату. Також ці заходи мають на меті і екологічну складову. В результаті заміни двигунів тепловозів вихлопні гази мають знижену концентрацію вуглекислого газу, чим дозволяють знизити навантаження на довкілля. Ремоторизація тепловозів також входить до меморандуму між «Запоріжсталлю» та Запорізькою облдержадміністрацією. Всі додаткові зобов’язання, які взяв на себе комбінат, ми послідовно виконуємо, — зазначив Олександр Мироненко.
У рамках ремоторизації на базі комбінату оновили і зовнішній вигляд, і внутрішнє обладнання тепловоза. Зокрема, встановили новий потужний двигун американського виробництва Cummins та оновлену гідравлічну передачу, замінили колеса, відремонтували гальмівну систему.
— Під час ремоторизації старий тепловоз повністю “зрізається”, від нього залишається лише рама з ходовою частиною. Далі на існуючу раму будується повністю новий тепловоз з усім необхідним обладнанням та електропроводкою. Найголовніше, що замінюється, — старий дизель на сучасний, який за своїми характеристиками економічніший, екологічніший та надійніший. Думаю, що ці тепловози будуть служити, як мінімум, років 25, — зазначив директор з транспорту та логістики ПАТ «Запоріжсталь» Олег Адаманов.
Велику увагу приділили не тільки підвищенню ефективності машини, але й створили більш комфортні умови для роботи машиніста тепловозу.
Незабаром на лінію вийде і восьмий ремоторизований тепловоз серії ТЕМ-2, який зараз знаходиться в Миколаївському тепловозоремонтному заводі. Там проводять пуско-налагоджувальні роботи.
Нагадаємо, що програма з ремоторизації тепловозів реалізується на “Запоріжсталі” з 2017 року. За цей час комбінат направив на оновлення тепловозів майже 100 млн гривень.
У планах програми на 2022 рік — ремоторизація двох тепловозів серії ТГМ-4 на базі “Запоріжсталі” та одного тепловоза серії ТЕМ-2 на базі Миколаївського тепловозоремонтного заводу.
Читайте також: На великому запорізькому підприємстві обладнання перевіряють за допомогою ультразвукових приладів
Фото автора
Сообщение Запорізьке підприємство стало першим, де оновлюють тепловози на базі власного депо — фото появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.
Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/zaporizke-pidpriyemstvo-stalo-pershim-de-onovlyuyut-teplovozi-na-bazi-vlasnogo-depo-foto
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook