Запорізький бізнесмен Артур Гатунок придбав мережу «Цитрус» та готує ребрендинг Yabluka

Власник мережі Yabluka, запорізький підприємець та ексдепутат Артур Гатунок, став новим власником одеського ритейлера «Цитрус».

Бізнесмен зберігає бренд і планує об’єднати обидві мережі, створивши гібридну модель магазинів. Про це він розказав в  інтерв’ю Forbes Ukraine.

Що відомо про угоду з придбання «Цитрус»

Артур Гатунок, відомий як власник мережі Yabluka, у липні закрив угоду з придбання одеської мережі магазинів «Цитрус». Деталі та вартість покупки не розголошуються через умови NDA з попереднім власником бренду.

За словами Гатунка, бренд «Цитрус» залишиться на ринку. Сьогодні мережа налічує 55 працюючих магазинів, а їхній виторг майже щомісяця подвоюється. З серпня частина магазинів Yabluka почне поступово змінювати вивіски на «Цитрус».

«Yabluka і «Цитрус» – схожі, але не однакові. У Yabluka фокус на техніці Apple, у «Цитрус» – на ширший асортимент: ноутбуки, Android, мультибренд. Ця гібридна модель – суперсила», – зазначив бізнесмен, який обійме посаду CEO об’єднаної мережі.

Що буде з менеджментом та співробітниками компанії

Частина топменеджменту «Цитрусу» продовжить роботу, зараз компанія шукає HRD, CMO, Head of Digital та Head of E-Com. Головний офіс залишиться в Одесі, але з’явиться і в Києві.

«Це одеська компанія, вона має там коріння. Багато співробітників залишаються саме в Одесі – наприклад, креативний відділ. Не знаю більш креативних людей, ніж одеситів. Але офіс буде й у Києві.  Так само як колись був у Запоріжжі. Це нормальний формат – працювати в кількох містах», – додав Гатунок.

Скільки інвестуватимуть в оновлення одного магазину бізнесмен поки не знає, все залежатиме від стану локації та обсягів робіт.

Нагадаємо,  що «Цитрус» – один із найбільших українських ритейлерів електроніки. Протягом 2020-2023 років в «Цитрусі» тривав конфлікт між засновниками – Григорієм Топалом і Дмитром Зінченком, до якого також був залучений Геннадій Корбан.

Джерело: 061.ua

Share this post

нет
scroll to top