Ранее мы писали о том, что запорожанке не повезло с покупкой консервированной продукции в одном из местных супермаркетов. Так, в “Сильпо”, что на Хортицком Шоссе, девушка купила банку лечо с плесенью.
По словам покупательницы, вернуть покупку не удалось из-за отсутствия чека. Тем не менее, на материал отреагировал сам магазин и принёс девушке свои извинения в официальном письме, которое размещаем ниже.
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що із гостем нашого магазину сталася подібна ситуація. Ми приносимо свої найщиріші вибачення. Запевняємо, що безпека та здоров’я наших гостей – головний пріоритет мережі супермаркетів «Сільпо».
Після публікації цієї інформації у соціальній мережі ми перевірили усі банки цієї ж партії – невідповідності не виявили. Усі терміни придатності та умови зберігання дотримано. Ймовірно, цілісність банки було порушено під час транспортування та відбулася її розгерметизація, через яку і з’явилася пліснява.
Ми візьмемо на посилений контроль факт розгерметизації та докладемо максимум зусиль для запобігання подібних ситуацій у подальшому.
Запрошуємо гостю відвідати магазин “Сільпо”, аби повернути кошти.
Если же с вами приключилась такая неприятность, никогда не бойтесь отстоять своё право на качественную продукцию, независимо от того, выкинули вы чек или нет. Ответственный продавец обязан рассмотреть вашу жалобу.
Источник: https://golos.zp.ua/obshhestvo/207279/zaporozhskij-supermarket-provjol-masshtabnuju-proverku-produkcii-posle-zhaloby-v-socialnoj-seti-foto
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook