Аби зрозуміти як в області сплачують за електропостачання ми навідалися до села Новотроїцького оріхівського району. Та завітали у гості до пані Галини. Жінка каже – з січня їй почали приходити хибні платіжки за спожиту електроенергію, інформація в котрих не відповідає показам лічильника.
В Запоріжобленерго цю ситуацію пояснюють браком кадрів та збоями в роботі нового програмного забезпечення. Про це йдеться в прес-релізі, що надійшов до нашої редакції.
Звучить на нашу адресу і справедлива критика — зокрема, нашій компанії до цих пір не вдалося повністю налагодити роботу програмних комплексів, що забезпечують облік спожитої населенням електроенергії. Як наслідок — деякі наші абоненти і в цьому місяці отримали некоректно сформовані рахунки. Однак це явище вже не носить такого масового характеру, як місяць тому, і при нарахуванні суми до оплати за наступний місяць ми обов’язково проведемо перерахунок. Звичайно, це серйозний недолік в нашій роботі, але пояснюється він катастрофічною нестачею фінансів і кадрів, необхідних для переходу на нову модель роботи в умовах реформування ринку електроенергії.
Також зауважують: у випадку завищеної цифри в отриманій платіжці – можна сплачувати за електроенергію, спираючись на показники лічильника.
В разі, якщо споживач вважає, що наведені в платіжці показання приладу обліку електроенергії некоректні, він може заплатити ту суму, яку вважає правильною, виходячи з реальних свідчень свого споживання. Також йому необхідно передати в ПАТ «Запоріжжяобленерго» свої реальні свідчення за підсумками березня 2019. На їх підставі при формуванні рахунків за наступний розрахунковий місяць — березень 2019 — буде проведено коректування / перерахунок суми до оплати, з урахуванням оплати попереднього місяця.
Проте, до цього часу у платіжках наголошувати на необхідності сплатити повну суму. В інакшому випадку погрожували припинити електропостачання. Свої думки з цього приводу висловив голова Запорізької обласної адміністрації.
На тлі зростаючої соціальної напруги голова області провів зустріч із головою правління «Запоріжобленерго».
Підприємство досі не повернуло абонентом суми переплат. Обленерго звинувачує в цьому банк, котрий відмовляє у поверненні коштів.
Источник: https://tv5.zp.ua/news/zhitelyam-zaporizkoyi-oblasti-takozh-vistavlyayut-nezrozumili-rahunki-za-elektroenergiyu/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook