Замість книги скарг – відгуки у соцмережах: у Мінекономіки внесли своєрідні зміни

У Міністерстві пояснили, що це – черговий крок на шляху до оцифровування документації та багатьох процесів в Україні. До того ж, на думку експертів, скасування книги скарг допоможе значно економити і підприємствам та закладам, і бюджетні кошти.

Відтепер клієнти зможуть залишати свої відгуки та скарги на гарячих лініях захисту прав споживачів, на поштах закладів та установ, як електронних, так і «фізичних». Прирівнюватимуться до «офіційних відгуків» і повідомлення на сторінках закладів у соціальних мережах.

Новини і жваве обговорення коротких відео тут: https://www.youtube.com/user/ChannelTB5
Канал «Новини Запоріжжя» в Telegram: https://t.me/tv5zp
Яскравий та красивий акаунт в Instagram: https://www.instagram.com/tv5zp
Легкий доступ до новин та коментарів у Facebook: https://www.facebook.com/channeltv5/

Источник: https://tv5.zp.ua/news/zamist-knigi-skarg-vidguki-u-socmerezhah-u-minekonomiki-vnesli-svoieridni-zmini/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=zamist-knigi-skarg-vidguki-u-socmerezhah-u-minekonomiki-vnesli-svoieridni-zmini

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

нет
scroll to top