ПриватБанк може раптово блокувати рахунки клієнтів, іноді навіть без будь-якого попередження.
Про це свідчать відгуки на порталі «Мінфін», передає «Акцент».
Один українець скаржився на ПриватБанк через раптове блокування його картки. Він відзначив, що був клієнтом цього фінансового установи понад 10 років і раніше не стикався з подібними проблемами.
«Я був клієнтом ПриватБанку понад 10 років. Під час звичайної оплати в магазині я виявив, що мою картку заблоковано. Виявилося, що угода була розірвана односторонньо, і мене не попередили заздалегідь!» — висловив своє обурення українець.
За його словами, служба підтримки стверджувала, що не надані документи, які підтверджують походження коштів на картці. Проте сам клієнт не отримував офіційного запиту від банку. Тепер йому відмовляють у обслуговуванні.
ПриватБанк відреагував на скаргу, запевнивши, що все відбулося в межах правил фінансового моніторингу. Згідно з рішенням банку, обслуговування клієнта обмежено, але він може повернути гроші, звернувшись в відділення і подавши реквізити іншого банку.
«Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур, дотримуючись вимог безпеки та правил фінансового моніторингу в Україні», — підкреслили фахівці фінансового установи. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Завершено фінансування: Пенсійний фонд зробив важливу заяву Підписуйтесь на Акцент в Источник: https://akzent.zp.ua/privatbank-raptovo-blokuye-rahunki-kliyentiv-shho-vidbuvayetsya/
Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook