Дана професія поєднує творчість та аналітику. Таргетолог являється вузькопрофільним спеціалістом, завдяки якому потенційні клієнти певної компанії бачать свою рекламу в різних соціальних мережах. Така спеціальність досить відповідальна, адже неправильне налаштована реклама приводить до зливу бюджету. Спеціаліст також повинен бути трохи психологом, вміти розшукати цільову аудиторію для певного товару, сегментувати її, виявити потреби, продумати стратегію просування, внести зміни.
Якщо ви хочете стати таргетологом, рекомендуємо закінчити курси по таргету, які пропонує компанія WIZECLUB. Вони проходять у зручному форматі. Ви отримаєте кураторську підтримку, ознайомитися з цікавою інформацією. Курси пропонують лише корисний матеріал, кожна лекція триває приблизно 40 хвилин. По завершенню ви отримаєте сертифікат.
Обов’язки
Таргетолог займається наступним:
- Аналізує різноманітні характеристики цільової аудиторії, яка повинна зацікавитися запропонованою продукцією. Таким чином, ви краще розумієте бажання та потреби потенційних клієнтів.
- Обирає найбільш ефективні рекламні канали: пошукові системи, соціальні мережі тощо.
- Розробляє стратегію та обирає найбільш відповідний рекламний формат, графік, текст, які матимуть найбільш ефектний вплив на аудиторію.
- Виконує аналіз проведеної рекламної компанії, при необхідності вносить деякі корективи для отримання максимально високих показників.
Роль даного спеціаліста стає все більш важливою у сучасному світі. Головна цінність полягає в наданні допомоги компаніям суттєво зменшити рекламні витрати, спрямувати дію лише на зацікавлених клієнтів.
Навички та переваги
Щоб стати професіоналом необхідно вміти мислити аналітично. Також треба знати механізм роботи певних соціальних мереж, на яких відбуватиметься праця. Володіння базовими термінами та поняттями буде великим плюсом. Не забувайте про навички стосовно аналітики та планування маркетингу. Ви також повинні вміти відстежувати усі новинки та оперативно їх впроваджувати, аналізувати аудиторію, буди уважним до маленьких дрібниць, мати терпіння та допитливий розум. Здатність швидко вчитися грає не останню роль.
До переваг відноситься можливість поєднання аналітики та творчості, кар’єрний зріст, постійний професійний розвиток. Гарні професіонали постійно потрібні й ви точно не залишитеся без роботи. Зможете працювати віддалено або в офісі. Робота полягає з контентом та цифрами.
Таргетолог являється ключовим гравцем в сучасних маркетингових компаніях. Він допомагає більш ефективному спілкуванню з клієнтами, зменшує витрати та суттєво збільшує прибуток. Таргетинг – актуальний та важливий напрямок для людей, що хочуть розвиватися в сучасних реаліях. Професія набула такої поширеності завдяки інтернету та появі цифрової реклами. З’явилася потреба у спеціалістах, які вміють ефективно налаштовувати цифрову рекламу під певну аудиторію.